Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

... Född: Juli 2007 ... 2

här skiner solen och det är fint sommarväder

• Prinsessan Zelda

här är molnen så små att de inte kan åska

köpte dockvagn till adam idag, till hans docka. kan han gå på promenad med mig sen

• Prinsessan Zelda

Isabel är inte jättesjälvständig. hon kan leka själv ett tag sen måste hopn ladda hos mig ett tag, he he. är adam i mitt knä då ska hon också vara det och hon drar i adam och skriker. ha ha, DET är min MAMMA!!! visar redan nu att det inte är okej, tar aldrig upp henne och tar bort adam när hon gör så. tänk hur hon annars blir då om några år, he he.

• Prinsessan Zelda

fast Isabel och Adam är jättegoa med varann. Adam förstår väldigt bra hur liten hon är. visst blir det tjafs ibland men bara på ett normalt sätt. Men allt sånt beror ju på från barn till barn så det är nog ingen ide att fundera över som du säger.

• Prinsessan Zelda

inte föda imorgon mammab! då ska det ju va kalas

• Prinsessan Zelda
    jelikan skrev 2008-07-12 16:39:24 följande:
    Idag slog det mig att det är ett år sedan jag blev akutinlagd pga allvarlig hf och min kaoutiska (stavas?) resa till att Tore kom till världen började.När jag tänker tillbaka och läser min förlossningsberättelse så kommer känslorna upp på nytt, de som jag förträngt ett bra tag.
    såg bilden på bdb. måste varit jobbigt.
  • Prinsessan Zelda
    Mum23 skrev 2008-07-13 11:20:17 följande:
    Hej alla góa mammor!Har varit borta härifrån sen den 28 maj så jag antar att det hänt en hel del här. Hoppas ni alla mår bra!! Kanske hänger ni och jäser i era hängmattor och njuter av sommaren. Jag har iaf jäst  riktigt ordentligt. Har inte rört mig mer än nödvändigt....Får nog bli ändring på det nu tror jag. Har haft det jättebra, solat och badat och druckit öl och bara NJUTIT!!!!GRATTIS TILL ALLA 1-ÅRINGAR!!!!!Melvi har 2 veckor kvar till sin 1-årsdag. Tänk, redan 1.......
    hej hej
    Halvblod skrev 2008-07-13 11:59:21 följande:
    Vi har oxå försökt med flera gosisar till Leia men det har från första minuten varit denna kaninen som har utklassat allt annat. Det hade varit enklare att ta nappen ifrån henne än kaninen.Hon fick den när hon föddes av kompisar till oss och dom kommer inte riktigt ihåg var dom köpte den, bara att det var någonstans i malmö....så vi får väl åka ner och leta igenom alla malmös butiker.
    har du nån bild på kaninen. kanske man sett den nånstans.
  • Prinsessan Zelda
    jelikan skrev 2008-07-13 19:44:10 följande:
    Tore har lärt sig att gå!!!Lossnade för ca 20 min sedan och nu går han som bara den om man ställer honom upp.Nu skall han bara lära sig att resa sig upp själv och det hoppas jag går fort.
    oh, vad kul
  • Prinsessan Zelda
    jelikan skrev 2008-07-13 20:11:29 följande:

den som är nyfiken på att kika!
    ja, supersöt han e, och va kul att han tar sig fram så bra nu.

Väntar på att det ska lossna för Isabel. Hon har ju gått längs möbler och annat jättelänge. Och hon tar ju några få steg själv, men det tar ju den tid det tar. för vissa lossnar det på en gång för andra tar det längre...
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2