-
kronan sulky, hehe, lite mer än 1500 då dockLindisen81 skrev 2008-08-30 20:47:52 följande:vagntips?våran quinny freestyle tänktevi ha i vagnförråd och använda vid långpromenader. vi har en sulky som börjar bli sliten som vi ska ställa hos min brorsa. vill gärna ha en enkel vagn/sulky att ha mer alldagligt och som man lätt har med sig i bil och på buss. gillar Brio sitty, den där enkla, men vill ha fullt liggläge som den inte har... gillar inte de små plastiga hjulen på de här "vanliga" "sulkysarna".vill inte ge mer än max 1500 spänn.tips??????
-
carena sulky?
-
kronan är billigarerullgardinsflikkan skrev 2008-08-30 22:10:00 följande:Här är en till som letar vagn med ljus och lykta...Fast jag tror jag har fastnat för en teutonia Timmy...sjukt fin Nu ska jag bara spara spara spara den kostar 2995...men den va fin iaf
-
den va finDonna69 skrev 2008-08-30 22:16:00 följande:denna kostar ca 1800:-hos osswww.crescentbaby.se/
-
jag är ingen sjusovare
Men jag slipper gärna kaffe
Jag och Isabel har ätit gröt och badat i alla fall. sen idag ska vi till skärholmen, ikea och ica. åhlens har klubbdagar då man får tror det är 50 kr för varje 300kr man handlar för. så jag ska passa på att shoppa sånt jag ändå behöver köpa därifrån, och kanske lite onödigt också -
vi har ju en kronan sulky och den är liten och smidig ihopfälld. det är den enda vi har nu.
-
ja det var väl kuljelikan skrev 2008-08-31 08:38:31 följande:Vill ni veta en kul sak? Jag och sambon har börjat prata bebis igen. Är så grymt sugen och nu när p-staven krånglar och jag funderar på att ta ut den och byta till p-piller så pratar vi om att skaffa en liten till istället
-
och Jelikan. är du rädd för att få hf igen?? en av mina komipsar fick det och födde sin tjej i v32 och är så rädd att få det igen med nästa barn. var det värsta hon nånsin varit med om.
-
Isabel har just nu en vindjacka i strl 74 från PoP som sitter perfekt. och så har hon en overall som Adam haft som är i strl 80. sen har vi fodrade regnkläder i strl 80 också. de är lite stora nu så jag tror de kommer hålla ganska länge i alla fall.jelikan skrev 2008-08-31 08:50:16 följande:Vilken stl har ni köpt era vinterkläder i?Jag har budat på en pop skal jacka i stl 80 till Tore. Han har nämligen precis börjat andvända stl 80 och druknar i dem. Tror ni jackan håller hela vintern?
-
förresten. en grej jag funderar på som jag ska fråga bvc på måndag. Isabel har en hård knöl bakom ena bröstet. undrar om det är normalt. har märkt den sista veckan. kan ju bara vara körteln som spökar eller nåt antar jag. När Isabel var nyfödd hade hon knölar i båda brösten som försvann, vilket var normalt.
-
och nu klämde sig Isabel just i balkongdörren
tummen svullnar upp..... men nu skriker hon inte längre i alla fall -
skribbla