Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

... Född: Juli 2007 ... 2

Lindisen81 skrev 2008-07-21 08:46:14 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-21 08:44:28 följande:grejen är den att inez alltid somnat me välling utan problem, tills för tre dagar sedan då välling inte duger, inget annat heller =( man kännser sig totalt värdelös =(
    det ska du inte göra. Barn är ju sådär. de kan ändra rutiner över en natt när det händer saker i utvecklingen.
  • Prinsessan Zelda
    Lindisen81 skrev 2008-07-21 08:55:23 följande:
    tack hörrni.... nä man ska inte känna sig värdelös... men är ju så van med att hon aldrig protesterar, vill inte att hon ska va ledsen å skrika... som ni skriver, har väl med utvecklingen att göra. händer mycke i kroppen nu antar jag...
    vänta tills trotset kommer. spara värdelöskänslorna till då istället
  • Prinsessan Zelda
    Anns krypin skrev 2008-07-21 09:03:44 följande:
    Kan man inte hoppa över trotsen??? *asg*
    nej, men man kan ignorera. men det är svårt......
  • Prinsessan Zelda
    Lindisen81 skrev 2008-07-21 09:48:45 följande:
    här öser regnet ner!!!!! Inez sover sedan en timme tillbaka och jag fryser, brrrr va kyligt det är. sambon jobbar hans sem är över =( slutar det regna kanske jag o inez går ut å plockar blåbär =)
    vill ni komma hit och hänga

eller vill ni ha besök
  • Prinsessan Zelda
    mrsbygg skrev 2008-07-21 12:03:23 följande:
    Vart på återbesök idag med Tom. och han var väl godkänd! hehe...han hade ´nästan inte gått ner nått alls sen han föddes..vägde 4160g vid födsel och idag vägde han prick 4kg...själv så jag gått blitt sjuk..har troligen åkt på bihålsinflamation...ska ringa doktorn nu och se om jag kan få någon tid, mår piss..
    vad tråkigt. nu ska du ju ha det mysigt med alla barnen bara ju. hoppas du blir bättre snart.
  • Prinsessan Zelda

Isabel älskar också mjölk.

• Prinsessan Zelda

mysko...

Adam är ju helt blöjfri sen i julas. det händer olyckor ibland och ibland kommer det små droppar, helt normalt. vissa dagar är bättre, vissa sämre.

Idag har han kissat på sig typ 6 gånger, alldeles nyss i soffan. han är ju medveten att han gör det, han torkar upp, byter kalsonger och så. han har inte ont eller nåt, tänkte om det kunde vara uvi eller nåt. nån som har nåt tips eller en ide??

• Prinsessan Zelda
    H e l e n a skrev 2008-07-21 13:59:13 följande:
    Resultatet från BVC:12400 gram, 82,5 cmMin store lille pojk!
    stor grabb

Adam sa till mig att han hade tråkigt. tror det är därför han kisar på sig. har bara suttit inne hela dagen. så vi gick ut och nu äter han mellis. sen ska han till tippen med pappa. får se om det blir bättre då.
  • Prinsessan Zelda

jag väntar mig inget prat än på ett tag. Adam började prata mellan 1 år och 1½år. Isabel säger bara mamma och dä. ungefär som Adam i samma ålder.

Isabel är skulle jag gissa 75 lång och väger ca 10kg. hon har 74 eller 80 i kläder nu.

• Prinsessan Zelda
    Halvblod skrev 2008-07-21 21:51:59 följande:
    Leia tillhör väl inte heller de talande bebisarna...ellero jooooo hon snackar oavbrutet men det är liksom ingen som förstår henne.Hon säger:mammapappakisseknäskålvovvovja (typ ja ja ja ja heeeeela tiden)tackmam mam (mat)
    det tycker jag är ganska mycket för en 1 åring. mina mått mätt
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2