Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

... Född: Juli 2007 ... 2

Åhh. grattis sötaste hampe!!

• Prinsessan Zelda

Beckah - jag har aldrig heller varit så nervös som när jag körde upp. illamående till tusen, men jag klarade det också på första. Jag har inte ens varit så nervös när jag fött barn, eller när jag mötte min far för första gången när jag var 17.

• Prinsessan Zelda

hallå alla. grattis till alla som fyllt 1 år!!

Har varit på mammas landställe i Huddunge några dar och sen vidare upp till kompisar i Gesunda (dalarna) några dar. så skönt det varit. var på tomteland, det var väldigt populärt. roligt men dyrt.

Isabel står helt stadigt nu, och har några gånger gått några steg utan att ramla framåt. alltså gå några steg och sen stanna upp utan att ramla. hon klättrar också som en galning, bla upp i adam's säng och deras små stolar de har i sina rum. helt livsfarligt när hon står upp på stolen! Ingen lugn stund, he he.

• Prinsessan Zelda
    copernicus skrev 2008-07-10 10:27:47 följande:
    så du har varit i mina trakter då var tomteland dyrare än andra familjeaktiviteter?undrar eftersom jag tycker allt sånt är svindyrt!Casper å Lua var med mamma å min bror till leksandssommarland förra veckan, inträdet gick på över 700.Furuvik igår var också onödigt dyrt. tämkte hinna med kolmården och Kneippbyn också i sommar men undrar om plånboken klarar det.
    tja. vet inte om det var dyrare än andra ställen. Inträdet var väl 140kr, oavsett ålder. Sen kostar ju massa saker där inne också. massa saker att köpa för barnen såklart. maten var dyr, 40 kr för 3 pannkakor för barnen, 140 kr tror jag lunchbuffen kostade för vuxna. vi hade med oss fika som tur var. barnen fick pannkakor men vi fikade bara.

men om man inte köper nåt, mat eller leksaker, godis osv. och inte låter barnen åka karusell osv. då blir det inte så dyrt. men hur kul är det

men det var jättefint och man fick gå på trollsafari i skogen, se teater, och titta på alla fina husen osv. allt det var ju gratis. en hoppborg fanns också som var gratis.
  • Prinsessan Zelda

förresten ser jag att jag har namnsdag idag

• Prinsessan Zelda
    Donna69 skrev 2008-07-10 10:45:51 följande:
    ja....VISSA såg det PZ!!!!!
  • Prinsessan Zelda
    Tania skrev 2008-07-10 11:14:11 följande:
    Grattis till alla barn och vuxna som har fyllt, fyller och kommer att fylla år!!!!Så där nu har jag grattat alla... ingen glömd ingen nämnd.
    du glömde ju de som har namnsdag

• Prinsessan Zelda
    Tania skrev 2008-07-10 11:20:02 följande:
    AAAhahahha.... Ett extra speciellt grattis till Andrea som har namnsdag idag.
  • Prinsessan Zelda
    Anfe skrev 2008-07-10 11:22:45 följande:
    när är era barn födda? vilka datum?
    29/7
  • Prinsessan Zelda
    pilliss skrev 2008-07-10 11:38:12 följande:
    Min lillkille blir 1 år IDAG Kan inte fatta att tiden gått så snabbt.Inte längesen han var en liten baby... Och nu är han redan 1 år...Grattis till er andra som fyller år idag och har namnsdag
    grattis!!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2