Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

... Född: Juli 2007 ... 2

misan84 skrev 2008-07-02 08:44:54 följande:
    Liten fråga..svara om ni har lust.. Hampe har varit lös i sin mage nu i 2 månader innan var han ju hård. Han har diarre 2-3 gånger per dag. Men har inte ont i magen blir lite röd vid rumpan ibland men inte extremt. Har gått bra upp i vikt innan men bara 70gram nu på 5 veckor. Läkaren på bvc tyckte vi skulle sluta med alla mjölkprodukter och testa den här nutramigen välling. Har köpt den men inte testat än. Hur hade ni gjort?? Hade ni gjort som läkaren sa eller testat nått annat eller ringt någon annan?? Jag känner att ska jag sluta med all mjölk så måste jag återigen ta bort allt min lilla plutt älskar. Känns som jag inte gjort annat sen han blev 4 månader.Kan ju säga med att dem tog gluten o laktos test på han o det visade ingenting!!tack om nån vill hjälpa mig:)
    hur mycket fibrer får han då. Adam var så vid denna ålder, bajsade jättelöst flera ggr om dan och det visade sig han fick för mycket fibrer. han åt fiberberikad gröt på morgonen, grovt bröd till mellis och och fullkornsvälling på kvällen och vanlig mat däremellan. det var förmycket fibrer, när jag tog bort grova brödet blrv det genast bättre. kan det vara nåt sånt??
  • Prinsessan Zelda
    Madelene87 skrev 2008-07-02 14:53:31 följande:
    Jag har tänkt på en sak ett tag nu. När är det dags för barnen att lära sej äta själva eller ja få börja prova på?. Tiden ahr gått så snabbt så jag har inte tänkt på det och nu vill hon inte äta själv
    Isabel har ätit själv ett bra tag nu. vill helst inte bli matad.

du kan erbjuda henne att äta själv men vill hon inte så går det ju inte. fortsätt erbjuda vid varje mål det är möjligt så kommer hon nog vilja så småningom.
  • Prinsessan Zelda

sked äter inte Isabel med. bara händerna. gör ästan alltid plockmat. är det såsig mat matar jag också.

• Prinsessan Zelda
    Mjukis82 skrev 2008-07-02 22:05:08 följande:
    Hej på er tjejer!Jättelängesen jag skrev ngt här nu, får man haka på igen? Saknar er massor ju! Hur e det med er alla?Här e det fullt ös hela dagarna. Denise går nu och är en väldigt framåt och busig tjej! Hon ska vara hemma med mig hela sommaren, men när jag börjar jobba helt i september är det pappa som ska vara hemma innan det är dags för dagis i november.Annars är det mest bröllopsplanering som gäller nu, lite mer än en månad kvar bara! *iiiih* Sen åker vi till Bulgarien 1 vecka hela familjen!
    hej hej. tittar ju i din bdb så det känns som man har lite koll
    ellenwesterlund skrev 2008-07-02 21:43:35 följande:
    Trött efter allt kalasende idag (killarna fyllde 1år idag). Riktar in mig på sängen ... men borde rota fram lite saker tills semestern som inte kommer att användas innan vi åker (typ sängkläder, packa upp resesängarna ur kartongerna ...) men vette 17 om inte sängen känndes mer lockande
    grattis till grabbsen!!!
  • Prinsessan Zelda

vi har varit på hundutställningsmässa och sett massa fina hundar, Isabel och jag

Adam har varit på mormor på jobbet (fritids) och badat med barnen där.

• Prinsessan Zelda
    jelikan skrev 2008-07-03 19:06:15 följande:
    För den som är nyfiken så har jag scannat in fotorna på Tore som jag tog hos fotografen och lagt ut i bilddagboken
    superfina
  • Prinsessan Zelda

nån kanske vill kika på mina bustroll

• Prinsessan Zelda

vi kan ju fixa en hel bunt fl kompisar som förlöser dig mammab

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2