• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Halvblod

Prinsessan Zelda skrev 2008-06-27 19:47:27 följande:

skrapa bort ketchupen?? det gottigaste...enligt Isabel i alla fall. He he, Ibland "dränker" jag hennes mat med ketchup för att hon ska äta den. ketchup är faktiskt ganska nyttigt, förutom sockret då. Intalar jag mig i alla fall
    Hahaha, jag har en bild i huvudet från när jag gick i förskolan och dietisten lade upp sockerbitar som motsvarade en viss mängd ketchup...sjuuuuukt mycket...dock förträngde jag saft, sylt, godis osv osv...hahaha
  • solstraalen

Nu börjar min vikt på 8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inte gjort sen INNAN Josef låg i magen!

ÄNTLIGEN är jag under de F*CKING dumma siffrorna 90 som jag legat på i evigheter nu!

Nu går de neråt *wooooooooooho*

Jag har vart såååå nära flera ggr sista veckorna, men så har de vart kalas hit och dit för Josef å en vecka i sommarstugen osv.

Nu är jag glad =)

Mitt mål är ju på en vikt som börjar på 7, så nu känns de inte alls så lång bort som när jag vägde 90, 100 , eller varför inte 120 somdå Josef föddes.

• Vickyb

Vi ska flytta isär. Det var min idé. Är så deprimerad och det blir värre för varje dag som går. Jag måste ha en egen lägenhet så jag kan fokusera på mig själv och på barnen. Kram

Prinsessan Zelda skrev 2008-06-25 20:05:09 följande:

varför då? kram
  • tacky

vickyb: förstår att det är kämpigt just nu. men det kommer bli så mycket bättre när du äntligen kommer rå om dig själv. och sen träffar du en fin man som förtjänar dig. lovar!

tusen kramar till dig!

• Lindisen81
    Vickyb skrev 2008-06-28 08:30:13 följande:
    Vi ska flytta isär. Det var min idé. Är så deprimerad och det blir värre för varje dag som går. Jag måste ha en egen lägenhet så jag kan fokusera på mig själv och på barnen. KramPrinsessan Zelda skrev 2008-06-25 20:05:09 följande:
    *massor av kramar*
  • Donna69
    Vi ska flytta isär. Det var min idé. Är så deprimerad och det blir värre för varje dag som går. Jag måste ha en egen lägenhet så jag kan fokusera på mig själv och på barnen. KramPrinsessan Zelda skrev 2008-06-25 20:05:09 följande:
    va bra!!!!

hoppas det får er attmå bättre!!
  • Jessa6
    Hoppas du mår bättre när du känner att du gjort vad som krävs. Kram
  • Prinsessan Zelda
    jobbigt. hoppas det fixar sig snart med eget. kramar.
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda
    Halvblod skrev 2008-06-28 00:51:28 följande:
    Prinsessan Zelda skrev 2008-06-27 19:47:27 följande:Hahaha, jag har en bild i huvudet från när jag gick i förskolan och dietisten lade upp sockerbitar som motsvarade en viss mängd ketchup...sjuuuuukt mycket...dock förträngde jag saft, sylt, godis osv osv...hahaha
    vi köper heinz ketchup där de tagit bort massa socker och inte tillsatt sötningsmedel. då känns det bättre
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2