• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Anns krypin

Asså hallå???  Ligger  ni alla å sover??  NU blir jag avundsjuuuuuk   me vill osså sova!!!  istället  tvingad nu te å dricka kaffe på kaffe på kaffe!!

• Donna69

Anns krypin skrev 2008-06-30 06:10:27 följande:

Asså hallå???  Ligger  ni alla å sover??  NU blir jag avundsjuuuuuk   me vill osså sova!!!  istället  tvingad nu te å dricka kaffe på kaffe på kaffe!!
    hahahahahahahahahahahahahahahaha

stackars dig som MÅSTE dricka kaffe...det behövs nog terapi.......*asg*
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-06-30 07:05:02 följande:
    Anns krypin skrev 2008-06-30 06:10:27 följande:
    hahahahahahahahahahahahahahahahastackars dig som MÅSTE dricka kaffe...det behövs nog terapi.......*asg*
    LIPAR..................bläääääääää

ska börja me OBOY!!!!
  • Anns krypin

Har jag ett tvångs beteende??? man kan undra... ha ha

• Donna69

Anns krypin skrev 2008-06-30 07:09:37 följande:

Har jag ett tvångs beteende??? man kan undra... ha ha
    *asg*

aaahh, vem har inte tvångsbeteende när det gäller morgon kaffet??
    *slurp-slurp*
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-06-30 07:13:14 följande:
    Anns krypin skrev 2008-06-30 07:09:37 följande:
    *asg*aaahh, vem har inte tvångsbeteende när det gäller morgon kaffet??*slurp-slurp*
    PUH!!! trodde att jag var helt å sidosatt på torken eller nått, huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu jag är trött som en hel flock me gnur...jäkla unge ge dej bli så trött att du somnar på golvet.. gnäll gnäll... orka va på golvet me henne nu, hon jusar mej som klätter träd..
  • Anns krypin

Vart i hellskotta är alla????? ligg för bövelen INTE å soooov!!!!!! *sliter i ut protesen i truten som jag INTE än har* JAG kräver att minst 1 st männske te är vaken, nu när Elin gumman är vaken å kaffekaskar me jag så är bra men 3 kant är inte fel *hahahaha*

• Donna69

Anns krypin skrev 2008-06-30 07:18:12 följande:

Vart i hellskotta är alla????? ligg för bövelen INTE å soooov!!!!!! *sliter i ut protesen i truten som jag INTE än har* JAG kräver att minst 1 st männske te är vaken, nu när Elin gumman är vaken å kaffekaskar me jag så är bra men 3 kant är inte fel *hahahaha*
    jane är vaken medoss!! wiiiiieeee

jag är faktiskt lite trött med. viktoria va vaken mellan 2-04:30....jag kundefasen inte somnaom....blääääääääääää
  • Anns krypin

Vart helt tyst här hemma, vart orolig å leta rätt på min.. DÅ sitter hon å glor på TV!!!! gaaaaaaaaaaah, nu är hon här i köket igen.. nästa gång letar ja inte efter henne, (kanske) haha.. guuud min hjärna är äppelmos blääääääää... har 2 ton grus i ögonen å håret är som svinto i nån konstig kudd frisyr!!! KUDDE?? åååååå guuud så gött .................

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-06-30 07:20:24 följande:
    Anns krypin skrev 2008-06-30 07:18:12 följande:
    jane är vaken medoss!! wiiiiieeeejag är faktiskt lite trött med. viktoria va vaken mellan 2-04:30....jag kundefasen inte somnaom....blääääääääääää
    Tjohoooooo coolt

va hon vaken under den tiden??????? det är fan dödens jobbit , huuuuu.. fattar då att du är mega trött du me...
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2