• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • jelikas

Idag är första morgonen jag inte ammat. Hade tänkt sluta nu så klockan 05 började bråket här hemma. Ställde mig och gjorde gröt strax innan 06 och 2 skedar gick bra sen surade han ihop. Men efter det så somnade han om och vi sov till kl 08

• Beckah82
    jelikan skrev 2008-06-29 09:47:43 följande:
    Välkommen i klubben! Har inte orkat bry mig denna vecka förutom att plocka lite smått el så.
    mmm med en gnällig Alvin har det inte blivit mycket till städ och när han varit hos sin pappa har jag passat på att övningsköra.

Wihooo uppkörning i slutet av denna vecka
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Prinsessan Zelda

morron allihopa.

imorse hade vi tråkigt så jag Isabel och Adam gick ut på tomten och badade i poolen vid 8 tiden. Hoppas inte grannarna blev sura, he he

idag ska vi till barnens gammelfarmor i strängnäs. alltid väldigt mysigt.

hoppas alla andra får en bra dag, städande eller ej

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • jelikas
    Beckah82 skrev 2008-06-29 09:55:19 följande:
    Wihooo uppkörning i slutet av denna vecka
    O va kul.
    Mins än idag hur nervös jag var innan jag körde upp. Men jag fick en lätt uppkörning vilket jag är glad över.
    Hade inte fikpakerat en gång under tiden jag övningskörde så det var min fasa på uppkörningen (hatar att baka nämligen)
  • Donna69
    Beckah82 skrev 2008-06-29 09:55:19 följande:
    mmm med en gnällig Alvin har det inte blivit mycket till städ och när han varit hos sin pappa har jag passat på att övningsköra.Wihooo uppkörning i slutet av denna vecka
    bra!!!!!!!!!! dag? tid? *asg*
  • Halvblod

Vicky, det kommer att bli bra!!! Kram.

Sol: Du är duktig!!!! Jag har helt tappat all självdiciplin och tom gått upp lite igen...blääää.

Igår var på på Tivoli i Köpenhamn och Leia älskade det. Hon fick åka ett par karuseller (mest typ sagoslott och liknande) och det var verkligen uppskattat.
    Kom inte hem förrän kl3 inatt så vi bestämde oss för att inte åka över idag ien för att gå på Zoo, dessutom är det inte jätteroligt väder. Så Zoo får vi ta en annan dag istället.

Har nu Ullared på torsdag att se fram emot

• Donna69
    Halvblod skrev 2008-06-29 12:21:22 följande:
    Vicky, det kommer att bli bra!!! Kram.Sol: Du är duktig!!!! Jag har helt tappat all självdiciplin och tom gått upp lite igen...blääää.Igår var på på Tivoli i Köpenhamn och Leia älskade det. Hon fick åka ett par karuseller (mest typ sagoslott och liknande) och det var verkligen uppskattat.Kom inte hem förrän kl3 inatt så vi bestämde oss för att inte åka över idag ien för att gå på Zoo, dessutom är det inte jätteroligt väder. Så Zoo får vi ta en annan dag istället.Har nu Ullared på torsdag att se fram emot
    ullared.....gaaaaaaah

ska bara råna en bank så hakar jag på. ok?
  • Halvblod
    Donna69 skrev 2008-06-29 12:23:01 följande:
    ullared.....gaaaaaaahska bara råna en bank så hakar jag på. ok?
    Absolut...bara ring när det är fixat (kan du ta lite extra till mig???!
  • Donna69
    Halvblod skrev 2008-06-29 12:32:27 följande:
    Absolut...bara ring när det är fixat (kan du ta lite extra till mig???!
    såklart jag kan!!
  • Jessa6

Morgens (!) Var på sommarfest i går, hur kul som helst, Elias är hos sin mormor och morfar och kommer hem vid 14. Sov till kl 12...Herregud, när hände det senast??

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2