... Född: Juli 2007 ... 2
Här startar vår höst på måndag, så då ska Josef börja inskolas på dagis.
Får se hur det går..
Hoppas det blir en helomvändning iom dagis, annars kommer han vara blåslagen jämt sen.
Här startar vår höst på måndag, så då ska Josef börja inskolas på dagis.
Får se hur det går..
Hoppas det blir en helomvändning iom dagis, annars kommer han vara blåslagen jämt sen.
Anns krypin: Han/vi "Lider" av hans fruktansvärda humör.
Han blir SÅ förbannad på precis allt känns det som och när han blir det så dunkar han pannan i golvet jättehårt.
PÅ dagis finns de ju många barn å många som kan ta sakerna han leker med, eller ha saker som han vill ha..
Förmodar att fröknarna inte kan ha samma koll som vi på honom å hinna stoppa honom innan han dunkar huvet i golvet.
Vi går på spec-bvc pga hans humör, men de enda som går å göra e att försöka distrahera honom ( mao 100% av dagen ) så han inte blir arg å smäller i huvet. För han får riktigt stora ilskna bulor i pannan.
Nu har vi kört stenhårt sista tiden med att hela tiden va på "vakt" å försöka hindra honom, eftersom han börjat dunka så hårt nu. Så sista dagarna har de funkat bra, nu börjar hans stora bula försvinna äntligen.
Men, det är jobbigt. Hans humör styr allt vi gör numera.
Vara ute i vår lekpark funkar bäst, där han känner igen sig och barnen som leker.
Åka vagn är 9 av 10ggr helt uteslutet, han HATAR det.
De enda som funkar ganska bra är bärstolen, men kul å släpa på den överallt.
Så vi får se hur de går helt enkelt.
*nervös*
Ja ni tjejer, vi går bara å hoppas att det ska vända nu iom dagis, men dom på spec-bvc tror det kommer bli motsatt effekt.
*vägrar tro på det*
Här har jag sprungit å torkat spyor hela natten.
Saga har blivit magsjuk nu.
Hennes storebror var de i förrgår, men bara en halv dag.
Önsketänkande att Saga ska va de så kort tid, hon har alltid bara vart magsjuk i 11dygn tidigare..
Frisk hela sommaren så magsjuk nu när dom skulle börja på dagis imorrn, typiskt.
utrota magsjuka
zelda: Jadu jag BODDE på dass mellan 01 och 09 imorse istort sätt.
Har aldrig skitit sånna floder förut!
Men nu känner jag mig bra igen, inte riktigt ok i konsistensen, men men =)
Inte död som jag vår igår och inatt iaf.
UÄK!
Josef börja snora lite smått igår, började hosta lite smått oxå, med ljudet av krupphostan.
Han har fått falsk krupp en gång och då var de riktigt kraftigt.
Imorse lät han som 17 när han andades, så testade en av hans astmamediciner som vidgar luftrören å då vart de bättre direkt.
Hostade inte på nåra timmar, sen när han börja så gav ja bara med igen å den försvann.
Men han snorar lite mer idag och har hostat mer idag än igår å de låter verklgien som krupphostan + att han hade lite jobbigt å andas imorse ( det vhar han inte av sin astma ).
Snälla hålla tummarna att det inte blir som sist, det var läskigt
Beckah: Men min mellersta tös har vart frisk nästan 2 månader nu! Förutom magsjukan i helgen =)
Det är nog rekord för henne =) Så vi ser ljuset i tunneln vad gäller henne =)
Josef är de ju dock värre med.
Nu hör ja dessutom hur han hostar kraftigare å mer å mer ( i detta nu ), så får se hur de här utvecklar sig.
Beckah, och ja Saga har vart sjuk MASSOR, men så är hon även förmodligen lite mer mottaglig för sjukor än andra barn säger läkarna efter olika prover..
Får se hur den här hösten å vintern blir.. förra hösten å vintern var rena mardrömmen Då var hon mer sjuk än frisk
Beckah: Ja de hoppas jag oxå =)
Det skulle jag uppskatta
Min äldsta son är iaf typ aldrig sjuk, i snitt 2ggr per år kanske. Ingen astma eller så heller.
Så olika det kan vara.
rullgardinsflikkan: Men SÅ illa är de väl inte med mina barn?
Vårdbidrag för sånt bordeväl va jättesvårt å få?
Beckah: Oj du har haft tur du =)
Jag har själv världens mest kassa immunförsvar + astma så mina barn hade ju inge bra å ärva av =)