Inlägg från: solstraalen |Visa alla inlägg
  • solstraalen

... Född: Juli 2007 ... 2

Josef var vaken 06.10 - 19.30 igår å därimellan sov han 1h20min på dagis och GISSA! Han sov iaf 11 timmar inatt *woooho*

• solstraalen

PERKELE, jag har sånna bekymmer med "fialotta" sen flera månader, jag blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalen.

Kanske dags å besöka läkarn snart..

JAg behandlar, efter mkt om och menär det bra i nån vecka för å sen bli skit igen. Å så här har jag hållt på i evigheter nu.

Så less.

Kunde jag skulle jag operera bort hela henne. Bara massa bekymmer sen Josef kom.

• solstraalen

ÅH nej!!!!

Josef har ju feber
    Åh sambon är redan på jobbet så han kan intehjälpa till idag.

Josef och hans syster går ju på samma avdelning p dagis och inskolningen med Josef går bra, men för hans syster som gick där förra terminen går de inge bra för, så hon behöver verkligen få gå till dagis och hon vill absolut inte att ja lämnar henne.

Gah, får se hur det blir idag.

• solstraalen

Jag lämnade Saga på dagis 09, sen ringde jag för 1½ timme sen och hon var fortfarande ledsen
    Men inte att det var panik, så går så jag e där om en timma, dåborde hon vakna.

Min plutta

Åh josef har sovit helaförmiddagen, har nog hög feber, skakolla nu.

• solstraalen

39.5 har Josef nu. VARFÖR?!

Blev lite snorig å fick krupphosta i måndags förra veckan.. i fredags hade hans astmahosta dragit igång som 17 å vi fick inhalera på sjukhuset + få ytterliggare en till medicin sonm han åt i helgen, men nu hostar han nästan inget alls så den behövs inte. Men nu vakna han med feber idag som bara stiger?!

JAg är såååå less på sjukor.

• solstraalen

mammab: Men inte sitter 86/92 LAGOM på sam?

Josef har 86 i byxor, men str 80 är lagom.

80/86 är lagom på tröjor, beroende på modell. Han har 19/20 i skor.

Han är för övrigt 14månader imorrn.

Siffror på honom från i fredags var 10.2kg och 78cm.

• solstraalen

Pop har en skitfin lila skaljacka

Hade lätt köpt den till Saga, men hon har redan en snygg didriksons =)

• solstraalen

Min plutt bara sover å sover.
    Sov halva dagen igår å hela natten inatt,men orligt då febern var så hög ( inatt).

Drack iaf 4dl drikki igår å nästan en port gröt.

Fick i honom 2dl drikki imorse oxå.

Jag vill ha barn som alltid är friska!! doh.

Ev får vi börja med skräpmedicinen igen som gör honom yr å trött igen oxå, får se vad läkarn säger i eftermiddag då han ringer.

Måste prata med honom om alla Josefs mediciner, se hur vi ska bete oss osv..

• solstraalen

HAr nog bestämt mig för att avstå utbildningen som jag såååå gärna vill gå, då jag inser att det aldrig kommer funka.

Även om jag och sambon delar på alla kommande VAB-dagar så kommer det bli alldeles för tufft att hinna med i takten som alla andra håller i klassen då,som inte har sjuka barn så mkt.

Så jag kommer nog hoppa på utbildningen ( som är likvärdig som den ovan ) som ja läste när jag väntade Josef.
    Den är på distans med 2-3 träffar per termin nere i Eslöv.
    Mkt lättare att hålla kursstakten om ja läser på distans.

Ingen som råkar bo i Eslöv ?

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2