Inlägg från: solstraalen |Visa alla inlägg
  • solstraalen

... Född: Juli 2007 ... 2

Nu har för övrigt sambon åkt med Josef och Saga till sommarstugan 20mil bort. Jag ska jobba hela veckan, heltid, förmodligen övertid oxå. *urk*

Å min äldsta son är i bulgarien med sin pappa i 2 veckor.

Så nu är jag själv tills iaf fredag, vad gör man då?

Jag måste upp 06 SENAST på mornarna eftersom jag börjar07,så uppe halva nätterna kan ja inte heller va.

Lite ångest för bilresan för Josef, han har aldrig åkt själv bak i bilen ( jag sitter ju alltid brevid ) å de tar typ 2½ timma att köra ner. Tänk om han gråter hela tiden?

Tänk om han går GÅR när dom kommer hem?! Han övar massor nu.

GAH, jag saknar redan mina småttingar, dom som bara åkte för en halvtimma sen

• solstraalen

Veronica: Vad ska jag då göra?
    Vad vill jag göra?

Jag vill shoppa, de har vi egentligen inte råd med, men de ska jag göra ändå idag tänkte jag =)

Sen unnan mig någe gott ikväll å somna precis NÄR JAG VILL

Jag skulle aldrig för mitt liv byta ut mina barn mot att bli barnlös.

Gud så tråkigt liv man måste ha då???

Tyst å dött hela tiden juh.

Jag älskar mina barn över allt annat

• solstraalen

fuck my life

Jag HATAR, AVSKYR, you name it.. att man inte får välja sina egna föräldrar.

Jag vill oxå ha en mamma och/eller en pappa

• solstraalen

Vickyb: Tack för att du frågar.

Vad som hänt, allt annat skit i mitt liv kommer alltid fram när jag mår dåligt psykiskt :(

Nu är de ju jobbigt med allt kring Josef sen han föddes..

En mamma som lever har jag, men bara som ex, hon vet inte ens om att Josef finns.. inte träffat henne sen Saga var 2 månader, det är snart 2½år sen.
    Min mamma misshandlade mig väldigt grovt psykiskt och fysiskt under hela min uppväxt å min pappa har gjort andra saker som han inte skulle ha gjort + att han e "sajko".

Jag vill oxå ha någon som bryr sig om mig, som ringer mig å frågar hur jag mår och som ja kan ringa när jag behöver få prata osv

• solstraalen

vickyb: jag har gått i samtal för några år sen då jag var djupt deprimerad med självmordstankar ( och försök ) så nu är det lugnt vad gäller uppväxten.. Det "enda" nu är att jag oxå vill ha en som bryr sig om mig, har en nära vän, men inte så pass nära ännu att ja kan prata om allt med..
    Jag vill ha en mamma eller en jävligt bra kompis..

Livet kunde vara bättre.

Tänk om ja hade haft nån, då hade de vart så mkt skönare.. få prata med någon när allt var/är så jobbigt kring Josef..

Jag saknar någon, frågan är bara vem?

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2