Inlägg från: solstraalen |Visa alla inlägg
  • solstraalen

... Född: Juli 2007 ... 2

jennsans: Absolut är det så =)
    Fast jag sa till redan i måndags morse att ja inte kunde idag, så det får dom allt tåla =)

Inte så poppis, men som chefen sa " ja du hade ju redan annat planerat då, så de får jag acceptera =) ".

Helst vill dom att man ska jobba 07.00-20.00 numera, dom har såååååååååååååååååå mkt att göra nu.

• solstraalen

jennsans: vi ger bara alvedon om våra små om dom inte dricker/äter tillräckligt.

Vissa gånger kan dom ha över 39 i temp, men dricker ordentligt, då får dom ingen alvedon. Om dom inte lider av febern då, eller annan värk som orsakar febern.

• solstraalen

Jag vill klippa mig i en hipp, ungdomlig, snygg, fräsch å udda frisyr. Ingen som har en bra bild?=)

• solstraalen

bobbycar är oftast en röd liten bil som var å varannan unge åker runt på =)
    Finns blå, rosa osv, men vanligaste är dom röda.
    Kostar allt från 350-500kr.

• solstraalen

No more kids här =)

Jag blir inte ens sugen då jag ser någon höggravid,inte heller då jag träffar nyfödda

Och det är såååå skönt, vore lite jobbigt annars.

• solstraalen

Halvblod: Men usch!!! Hoppas du mår bättre snart!
    Sånt där är inte kul alls

Vad lång hon är ändå =) Josef var 75cm på 1årskollen, men hade dundrat iväg 500gr på tre veckor så han plinga vågen upp på 9.5. Om inte de hade hänt så hade våra vart rätt lika =)

Har du testat drikki till henne?

Det var när vi börja ge Josef minst 1 sån per dag som han rasade upp i vikt =) Brukar få sån till mellis

• solstraalen

Halvblod: Precis, de verkar inte gå någon nöd på henne =)
    Josef låg en kurva under på vikten enda tills 1årskontrollen nästan.

Josef avskyr drikki med morotssmaken, här funkar bara ris och banan =)

beckah: Ja de va likt =)

Vet ni tjejer, min plutt är ju ETT ÅR och EN MÅNAD på måndag redan.
    Snart fyller han 2

• solstraalen

Halvblod: Hoppas ni får tag i en ny!

STackars Leia

Saga ( min tjej på 2½år ) skulle rent av dö om hon tappa sin apa. ( Jag gråter vid bara tanken ), så jag har efter en del letande nu hittat en precislikadan apa som ligger hemmai garderoben =)
    Så är jag noga med att mina barn ska låta sina gosedjur och snuttefiltar få tvättas ibland, just för att dom inte ska märka så mkt om dom tappar nått å sen får en likadan fast nu.

Josef har en flodhäst "flodis" som vi har tänkt "göra" till han favorit, så den har vi oxå två av.

Så får ni tag i en sån kanin, köp två! Bara ett råd =)

Hoppas hon får tillbaka sin kanin snarteller får en ny.

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2