... Född: Juli 2007 ... 2
G R A T T I S Jonali!!!!!!!
Gud vad glad jag är för din skull!!!! =)
G R A T T I S Jonali!!!!!!!
Gud vad glad jag är för din skull!!!! =)
Ni som bor i sthlm, finns det något kul för barnen att göra om dom är 8½, 2½ och 1år nära centralen i sthlm?
Eller som är lätt att ta sig till om man åker komunalt å är ensam vuxen ?=)
Vill göra nått kul med barnen idag, men här i uppsala är det dåligt med sånt.
Josef tog ju sina första steg för 3 veckor sen kanske, igår kom han på "oj, hjälp jag kan ju faktist stå, kolla på mig!" å tokskrattade verkligen när han kom på det =)
Så igår kom hans mod eller vad man ska sägaäntligen =)
Och nu är de inge "jag rusar 3-4 steg å kraschar" utan han kan gå lugnt ett par steg utan problem.
Rekordet vart nu nr han knata igenom nästan hela v-rummet igår, ca 20 steg vart det =)
Så nu kommer de nog komma igång här
Igår FROSSADE jag i massssor av gott oxå, men nu har ja såååå dåligt samvete. Ska ju till läkarn om lite merän bara en månad, så nu (jävlar (de där hörde ni inte )) ska jag ta tag i skiten (vikten) så de visar nått på vågen oxå.
Drömmen är att tappa 10kg tills ja ska till läkarn.
På onsdag ska ja dessutom på anställningsintervjuv, visserligen bara städjobb, men men alltid nått =)
Nä nu ska Josef å jag gå en långpromenad å köpa hem massa grönsaker å tjaffs =)
Massa grattis till alla födelsedagsbarn här idagarna
Åh idag har jag jobbat 13-20.15.. ett städbolag ringde å vill ha mig hela juli, helst mkt övertid oxå.
Men nån måtta får de va, så imorrn blir de bara 07-16. Men torsdag blir förmodligen 12-13timmarsdag..
Inte jobbat på flera år, så kul när dom ringde idag å ville ha mig direkt =)
Sambon e hemma hela juli, så de funkade super att ja började jobba.
Ska till ett annat städbolad på onsdag och hoppas då på att dom har jobb att ge mig i mitten/slutet av aug då inskolningen av josef bör va klar på dagis.
På tal om dålig lukt i munnen så STINKER Josefs syster ( 2½år ) alltid ruttet slem i munnen typ,så fort hon blir sjuk.
Det stinker lååånga vägar. Har alltid vart så nästan. Fast värre nu då hon e större.
Har även märkt att Josef gör de titt som tätt då han e sjuk.
Åh idag tänker jag INTE jobba. Hade tänkt jobba efter intervjuvn på det andra jobbet idag. Typ jobbat 15-20, mennej tack. Det får vara =)
Jennsans: S L A P P A
Städa lite här hemma ikväll iaf, så städa blir det endå.
Fast igår var vi hela dagen i knivsta å flyttstädade en fruktansvärt äcklig villa *kräks*.
Inte kul när man får sånna objekt. urk.
Anns krypin: nä men jobbar vid behov på en här i stan. ELler ja, jag började där i tisdags. Men har jobbat som städare förut tyvärr. ( inget drömjobb ).
Idag ska jag träffa ett annat städbolag som nog inte blir glada att jag redan har jobb hela juli ut =)
Men dom får allt ta och erbjuda mig ett jobb tills mitten/slutet av aug då Josef förhoppningsvis e färdiginskolad på dagis.
Vill helst ha ett jobb som bara är några timmar per dag, eller bara 2-3dgr i veckan.
jennsans: Har ju endå föräldrapenning nu oxå, så vi klarar oss pengamässigt. Dessutom har dom bara mig som behovsanställd nu i juli, så då kan ja tacka nej lite hur jag vill. =)