• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • jelikas
    Halvblod skrev 2008-07-08 18:38:18 följande:
    Kan din lilla kille ha strl80??? Leia kan absolut inte ha 80 så jag hittar inga regnkläder till henne någonstans, helst sjukt att det inte finns mindre storlekar.Och gummistövlar skulle vi behöva strl 17. Har hört att det ska finnas strl 18 men de tar i princip alltid slut direkt (kanske an borde ta in fler då!!!!!!!).Hittar inga ordentliga skor alls till Leia så jag är så trött på detta nu!
    Stl 80 är för stort men eftersom det är hängselvariant på regbyxorna så kan man dra åt dom så pass mycket så han reder ut att ha dom. Men om man kollar omkrets så kan man nog ha 3 st Torisar i dom. Haha.
  • veronicaq

Tiger börjar hos dagmamma den 11 augusti...

Köpte pop utekläder på rean. 80 brallor och 86 jacka tror jag de va hon i butiken som sa.. litar väl på henne då Tiger är ju bara 72cm än så länge så de e bra att han har nåt att växa i. hellre för stort än för litet!

Dojjer har jag önte ens tänkt på eftersom han han lagt spattseringen på hyllanRäcka ut tungan

• Halvblod
    madeleine78 skrev 2008-07-08 18:45:54 följande:
    men hon hinner kanske växa på sig en del till de är dax för dagis och så.. då kan du ju köpa lite större så har hon o växa i...
    Jo det kan man ju hoppas, men hon har fortfarande 68 så jag har inte så mycket hopp om att hon ska växa i strl 80 innan oktober/november.
    Plus att jag vill ha regnkläder till henne redan nu så att vi inte behöver vara begränsade när vädret är kass.
  • Donna69

11 aug verkar poppis

ska mammorna iskolan sen lr???

• madeleine78
    Donna69 skrev 2008-07-08 19:31:14 följande:
    11 aug verkar poppis ska mammorna iskolan sen lr???
    18 Augusti börjar wille..

Mammsen arbetar redan... =)
  • Tania

Här har vi en till på 11 augusti!!!

Charlie börjar på dagis och jag har inte haft en tanke på att handla regnkläder än.
  • madeleine78

Regnkläder och sånt handlar jag sen när de blir dax till dagis...

Just nu har han en regnoverall i blå/neongul ed en stor Laban på! den är för stor.. men de går ändå...

• Donna69
    madeleine78 skrev 2008-07-08 19:42:07 följande:
    Regnkläder och sånt handlar jag sen när de blir dax till dagis... Just nu har han en regnoverall i blå/neongul ed en stor Laban på! den är för stor.. men de går ändå...
    tänkte med jag väntar med "dagis-kläderna"....
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2