Inlägg från: Halvblod |Visa alla inlägg
  • Halvblod

... Född: Juli 2007 ... 2

Vi kommer ha barnkalas på dagen och vuxenkalas på kvällen...hoppas på fint väder så att vi kan vara i kollo för vi har inte så jättestor plats här hemma så att vi kommer få in hela tjocka släkten plus våra närmsta vänner som givetvis vill gratulera Leiisen

• Halvblod
    Donna69 skrev 2008-06-18 16:03:40 följande:
    *fniss*kommer HEEEELA släkten???
    Hahahah...neeeeej tack och lov, bara den svenska släkten
  • Halvblod
    Halvblod skrev 2008-06-18 16:06:08 följande:
    Hahahah...neeeeej tack och lov, bara den svenska släkten
    Shiiiiiit det hade ju ALDRIG gått...typ tuuuuuuusen kusiner! Just nu är det bara R mamma och bror som bor här och hans mamma är nere i Algeriet när Leia fyller år. HAn pappa flyttade ner till Tunisen i våras.
  • Halvblod
    Donna69 skrev 2008-06-18 16:08:07 följande:
    puuuhvi har oxå reducerat lite inbjudningar både här o där. Jag gillar inte o bjuda bara för att man MÅSTE bju' tillbaka eller för att det ska se bra ut. Hell no....samma sak vid dopet sen.vad räknas som närmsta släkt?
    Här är det mormor & morfar, farmor, farfar & fru, morbröder, fastrar, kusiner, kusinbarn...och våra närmsta vänner. Men jag har ganska stor släkt så vi blir alltis många på våra kalas.
  • Halvblod

Midsommar blir i Kollo med ett annat par, tyvärr har dom "bara" bebis i magen så Leia får vara ensamt barn iår.

• Halvblod

Happy happy midsommar
    Hoppas alla får en trevlig helg, och att ni lär barnen att äta sill!!!!

• Halvblod
    Donna69 skrev 2008-06-19 23:20:57 följande:
    men UÄCK!!!!!!!!!!
    Nu får du faktiskt tänka på att ditt barn är halvsvenne...Leia får couscous med sill och gräddfil, hahahahah
  • Halvblod
    Donna69 skrev 2008-06-19 23:27:54 följande:
    mohahahahahao lära ungen o äta sill ingår inte i vår fostran....*asg*tänkte ge'na pita, aioli, kebeh o lite taboulehasg
    Ja man det kan ni nog med fördel toppa med lite hackad sill....mooooohahahahaha....sill sill sill sill!
  • Halvblod
    Donna69 skrev 2008-06-19 23:36:44 följande:
    o nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*startar igång allsång*våga vägra vidrig sillvåga vägra vidrig sillvåga vägra vidrig sillvåga vägra vidrig sillvåga vägra vidrig sillvåga vägra vidrig sillvåga vägra vidrig sillvåga vägra vidrig sill
    Gaaaaaaah...nu går jag och lägger mig, sårad över att du går emot mig....offentligt dessutom!!!!!

Psss...trevlig midsommar anyway! Puss & kram
  • Halvblod

Kikar in en snabbis...

Vi hade en bra midsommar med underbart väder.
    Stannade kvar i La då mina föräldrar skulle komma hem med tåg på natten (bilen gick sönder i tyskland när dom var på väg hem från fotbolls-EM) och jag tyckte att dom behövde en lite glad överraskning och se att Leia var där när dom kom hem
    Leia vaknade mitt i natten och fick en chock när hon såg att det var mormor som kom med flaskan

Ikväll åker vi hem igen för då börjar Riad sin semester.
    Senare i veckan eller nästa ska jag och mamma upp till Ullared och köpa massor av leksaker till Leias födelsedag

Misan: Usch, tur att det gick bra iaf!!! Leia satte i halsen för ett par månader sedan och jag fick helt hjärnsläpp. DETTA ÄR FRUKTANSVÄRT (!!!) men jag fick tom en tanke om att jag skulle vänta och se om det fixade sig själv efter att jag inte fick loss biten på första försöket...tack och lov fick jag tillbaka hjärnan men jag fick panik efter av hur jag reagerade i den situation.

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2