Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

... Född: Juli 2007 ... 2

bla bla bla...... känns lite kyligt här inne idag trots värmen

Vi ska grilla fläskfile ikväll. med ris tror jag för potatisen är typ slut. det mesta börjar ta slut här hemma, men man vill ju inte handla massa mat när vi åker på lördag. Har tagit ner resväskorna från vinden idag, och tvättat allt som går att tvätta. men packa gör jag imorgon kväll. tar inte med så mycket kläder för det ska SHOPPAS!!!!! Funderar mest på vad som behövs på resan, det är det jobbigaste, väl där kan man ju köpa allt man behöver.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda
    MissHeaven skrev 2008-06-05 18:13:51 följande:
    haloumi är min favorit!zandrisen: det har hänt här med någon kväll att caspian åt upp all sin välling så jag provade att ge en dl till, ifall han var mera hungrig... och han åt nästan allt men spydde upp det i sängen en kvart senare. Trodde faktiskt att han skulle stoppa när han var lagom mätt men icke.
    Adam var sån upp tills han var kanske 2 år. han bara åt och åt. tills han spydde eller så fick han jättemagvärk. vi fick begränsa hans mat till rimliga mängder.
  • Prinsessan Zelda
    mrsbygg skrev 2008-06-06 10:36:38 följande:
    Jo men den kan juh lossa flera veckor i förväg så jag räknar inte me någonting..Yes Sam är vår lilla oturs bäbis, hehe...
    nä. min lillebror är också född fredag den 13:e. det betyder ju tur ju
  • Prinsessan Zelda
    Tania skrev 2008-06-06 11:00:40 följande:
    Hur paketerar man bäst en vagn som ska checkas in på resan??Jag ska iväg i kväll och hämta den här:www.ellos.se/misc/ProductZoom.aspxår betala 500kr för den och det är det värt.... går den sönder så är det inte så mycket pengar ändå...
    vi ska ju resa imorgon. och vi tar vår kronan sulky med oss, men den har ju en fodrad väska med, jättepraktiskt.

Har ni nån form av väska /påse som den får plats i. typ ikeakasse eller nåt. då kan man ju tejpa runt den runt vagnen, ev nåt skyddande innanför, handduk eller nåt??
  • Prinsessan Zelda
    misan84 skrev 2008-06-06 20:04:05 följande:
    Bjuder på dagens badbilder i sjön:) hampe älskade det o ville absolut inte upp hehe
    gu va mysigt!!!! Han såg ju verkligen ut att njuta
  • Prinsessan Zelda

hej hej. tittar in lite snabbt. har i usa ar det varmt nu!! ar val 30-35 grader och fuktigt. kan inte vara ute. sitter inne med ac, he he. har redan shoppat en del klader. fick 500 dollar av far min

british airways slarvade bort bilstolen sa vi fick 100 dollar i kompensation, och bilstolen hade jag kopt beggad for ca 30kr. sen kom de med bilstolen hem hit dagen efter sa dar tjanade jag massa pengar, he he.

ska ut och shoppa lite mer idag, maste kopa en till resvaska till hemresan sen

• Prinsessan Zelda
    Tania skrev 2008-06-11 12:42:26 följande:
    Ligger i sängen på hotellet på Mallis... Här regnar det DAG TVÅ och vi är såååå less nu. Tur att datorn är med så man kan kolla film.. tyvärr roar inte det Charlie så han terrar storebror på det iskalla golvet. Så himla tråkigt när man lagt ner sååååå mycket pengar på en resa så regnar det och man kan inte går ut från hotellet.
    trakigt. man vill ju kunna ga ut fran hotellet ju.
    Lindisen81 skrev 2008-06-11 13:45:32 följande:
    idag har Inez varit på 10-mån koll. hon väger 9350 och är 71 lång. fick träffa doktorn oxå... hon tyckte Inez va plattfot och hade knäna riktade inåt... vilket betyder att hon nog blir sen med att gå, när hon går kommer hon typ se stelbent ut... men doktorn ville vänta med åtgärder tills hon va på 1 års kollen, man gjorde tydligen inte så mkt innan dess. inez fick visa några steg, hur det såg ut, och hon sa att det kan ju ordna till sig oxå... *hoppas*
    ojda. vad gor man at det da?? operation av nat slag eller?

Sjalv mar jag piss. blev magsjuk igarkvall. har spytt och haft diarre hela natten. typsikt nar man ar borta.
  • Prinsessan Zelda
    Lindisen81 skrev 2008-06-11 14:29:15 följande:
    zelda; nä va jobbigt med sjukdom!!! hoppas du snart är frisk igen. ja jag vet inte om det är operation, eller nångot annat... hon lät inte som hon ville dra upp åtgärderna nu eftersom hon inte va säker på att det kommer behövas...
    de brukar inte vilja oroa i onodan. det blir nog bra i alla fall.
  • Prinsessan Zelda

Isabel har tagit sina forsta steg idag. flera ganger har hon gatt 2-3 steg sjalv. fick det pa film ocksa. ska forsoka ladda upp det sa ni kan se

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2