-
hoppas ni får en bra dag i morgon! näe stopknappen hittar inte jag heller.. just nu vill jag dock spola fram en vecka typMadeluttan skrev 2008-07-09 07:04:00 följande:Kikar in....har inte varit aktiv här alls....tyvärr. Har bara inte haft tid känns det som.Iallafall, ett år har redan gått....imorgon fyller vår lilla Emelie 1 år!! *jag hittade inte stoppknappen* Hon har blivit alldeles för stor min lilla lilla tjej.Så imorgon blir det stort kalas!Hoppas ni och era små mår bra och att ni har en skön sommar!!
-
vid vilken "feber" börjar ni ge alvedon?
-
aha ok.. lät som du bestämmt dig om det igår kväll eller nåt när du skrev.. men dåså..solstraalen skrev 2008-07-09 07:08:23 följande:jennsans: Absolut är det så =)Fast jag sa till redan i måndags morse att ja inte kunde idag, så det får dom allt tåla =)Inte så poppis, men som chefen sa " ja du hade ju redan annat planerat då, så de får jag acceptera =) ".Helst vill dom att man ska jobba 07.00-20.00 numera, dom har såååååååååååååååååå mkt att göra nu.
-
hualigenmrsbygg skrev 2008-07-09 07:11:54 följande:blä sovit as dåligt haft värkar i natt men nu är dom totalt borta så jävla tröttsamt..jag bruka rge alvedon när sam har över 38*...
kram
ok då gör vi lika du o jag.. dock ger jag ändå om han verkar ha ont.. han hade 37.8 nu när jag tog tempen -
njuter lite nu.. alexander ser faktiskt lite glad ut för stunden o sitter o läser en bok (bläddrar) sötnosen min..
ja får se hur jag gör med alvedon.. själv har jag ont i bihålorna jag.. så antagligen lär väl han med ha det =(
så svårt o veta om han gnäller för att han har ont/feber eller om han bara är trött.. -
alltså ang alvedonen så är A slut redan nu vid 37.8 så lite högre innebär alvedon för vår del.. så svårt han kan inte sitta o mysa eller läsa eller så..
-
va fin man kännde sig tidigare idag.. går bhlös i pyamas oborstat hår osv o rörmokaren ringer på dörren ha ha tror inte gubben brydde sig iaf ha ha
-
agit in vagnen nu så får se om han kan sova bättre i den
-
jo alltså A hade öi utan att gnälla i princip.. eller han gnällde lite mer än vanligt men hade också långa stunder utan gnäll.. lika nu.. detta var likadant när han var nyfödd då han hade problem med magen gnällde ingenting men man såg hur han kämpade med att få ut bajset.. så tror han är som morfar och mig.. säger typ inte ett knyst som oftast..
A är lite piggare nu.. tror dock det är pga alvedonen han fick av mig då gnället aldrig upphörde vad jag än gjorde.. o sova kan man inte göra.. nu har han underhållit sig själv en liten stund iaf. skönt.. -
go morgon!
inatt har jag fått sova lite iaf.. eller alexander har bara vaknat en gång.. däremot låg jag vaken vid midnatt..
känner mig lagom dåsig.. skitont i halsen o täppt näsa.. A knallar omkring här iaf o jag tror hans feber gått tillbaka *hoppas hoppas*