Inlägg från: jennsans |Visa alla inlägg
  • jennsans

varför kan man inte få veta i förväg hur länge ungen ska sova för?? igår när jag tänkte vila med honom så sov han 20 min.. idag sov han 2 timmar o 20 min he he

• jennsans
    pilliss skrev 2008-07-10 11:38:12 följande:
    Min lillkille blir 1 år IDAG Kan inte fatta att tiden gått så snabbt.Inte längesen han var en liten baby... Och nu är han redan 1 år...Grattis till er andra som fyller år idag och har namnsdag
    grattis
  • jennsans

morron.. kan inte säga att den är god... huvet sprängs snart tror jag.. ville gubben skulle va hemma idag men han åkte till jobbet tydligen =(

nån mer som börjat tänka syskon förutom mammab då o mjukis??
    börjar bli lite sugen i tankarna *tror* kanske för att min brors fru är gravid??

• jennsans
    Jessys skrev 2008-07-11 07:28:53 följande:
    *vinkevink* Vi väntar syskon till Charlie Bf 14 februari
    ahh grattis :)
  • jennsans

ni som har fler barn redan.. erfarenheter ang hur det är med olika åldrar mellan syskon.. är det lättare o ha en treåring när man får barn än en tvååring till exempel??

• jennsans
    mrsbygg skrev 2008-07-11 07:48:25 följande:
    alltså..mja...det har vart relativt lätt med saga. fast det är fan inge skoj me treårs trots och en liten 1 åring...hualigen.och så bebis på det! får se hur detta slutar hehe..
    näe kan inte va så lätt men är det lättare o ha 3 årstrots o de ska få syskon då o man har liten bebis o sköta med?? alltså är det ena bättre än det andra alternativet??
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2