Inlägg från: jennsans |Visa alla inlägg
  • jennsans

... Född: Juli 2007 ... 2

Anns krypin skrev 2008-07-09 06:21:58 följande:

Men ni får nu allt krya på er som bara den, går inte att va sjuk juu .. Kramisar
    tack

näe inge roligt alls =( spec inte när man inte får ligga på soffan o slöa o tycka synd iom sig bara han är pigg som en lärka när han är pigg.. o snoret stör för mycket när han är trött =(

han sov bara 20 min från jag skrev meddelandet att han somnat om med.. känner mig levande död

kram
  • jennsans
    solstraalen skrev 2008-07-09 06:43:33 följande:
    Åh idag tänker jag INTE jobba. Hade tänkt jobba efter intervjuvn på det andra jobbet idag. Typ jobbat 15-20, mennej tack. Det får vara =)
    ska du göra något spec efter istället?
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-09 06:51:22 följande:

asg, krig på skötbord hahahaha... inte slåss nuuumini var vaken mellan 01-02 inatt hon hade nog haft mardröm å sen kastat av sej sin sovfilt.. Så jag är lite lagom seg ja me *L*
    vet hur du känner dig.. hade pass 24-02 igår natt.. o inatt vridit o vänt oss hela natten typ.. skitjobbigt..
    jo vi slåss haha vart inte så mycket krig idag tack o lov.. vet inte om jag orkat det idag
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-09 06:56:16 följande:

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!! varför skall det va så jälla svårt å få ta bort kråkor ur minis näsa nu dåååååååå... När hon är 2,3,4,5, år då jäklar får man vällan ta vantar på händer för att hon inte skall ha fingrar JÄMT i näsa!!! MVH: frustrerad morsaASG
    ska vi bilda klubb.. känner mig rätt frustrerad jag med =/
  • jennsans
    solstraalen skrev 2008-07-09 06:48:45 följande:
    Jennsans: S L A P P A Städa lite här hemma ikväll iaf, så städa blir det endå.Fast igår var vi hela dagen i knivsta å flyttstädade en fruktansvärt äcklig villa *kräks*. Inte kul när man får sånna objekt. urk.
    vilket jobb o kunna välja om man vill jobba eller inte.. *drömmer mig bort*
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-09 07:00:59 följande:

väldigt svårt nu för tiden att va vaken på natten, bättre va det förr när man amma.. Hmmmmmmmmmmmmmm
    men det är skillnad o va vaken o tampas 2 timmar på natten än att vakna lite då o då o amma = ligga lugnt i sängen(iaf för mig) dock var det pissigt jobbigt o amma med men kroppen vänjer sig fort med den extra sömn man fått mot när man ammade..
  • jennsans
    solstraalen skrev 2008-07-09 07:04:02 följande:
    jennsans: Har ju endå föräldrapenning nu oxå, så vi klarar oss pengamässigt. Dessutom har dom bara mig som behovsanställd nu i juli, så då kan ja tacka nej lite hur jag vill. =)
    jo men samtidigt tackar man nej en massa så ser de ju ingen ide att fråga.. så är det på de ställen jag varit vik på..
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-09 07:03:54 följande:

Hua det är asjobbit.. värsta kråkan i hennes näsa nu, kan fanken inte låta bli den snart... hahahaha
    pilla pilla
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2