Inlägg från: jennsans |Visa alla inlägg
  • jennsans

... Född: Juli 2007 ... 2

min bror kom förbi en snabbis i går o meddelade att Alexander ska få en till kusin hihi roligt detta tycker jag.. trodde de va klara med barntillverkningen då hon mått så dåligt i sina grav (spytt hela tiden typ alltså inte kommit ur sängen knappt) o fått akupuntur mot detta o så har de inga tomma rum i sin villa haha men när man tänker efter har de varit extremt "på" alexander = bebissjuka hehe
    men det blir skojjigt =)

så även om jag är liten sladdis i familjen hamna inte mina barn längst ner på kusinskaran ;)

• jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-10 05:57:40 följande:

Mörra på er alla gooodingar, solen skiner å det är toppen. Kaffet är jue klart å opphällt på termos så ni kan få om ni vill... Idag blir det utflyckt å mamman får följa me hahaha, Askersund nånstans,skall hälsa på gubens syrra som campar där..Va blir era äventyr idag då??
    morrn morrn.. blir hemma jag o hoppas gubben kan hitta nåt mirakelmedel meddan han jobbar så jag slipper mitt halsonda.. mina läkerol hjälper inte för 5 öre
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-10 06:07:48 följande:

Käre vännen det är då rakt inget kul å va sjuk...Hoppas verkligen han hittar nått, när jag har så me halsen eller rethosata osv, så tar jag honung, det lidrar verkligen.. Men man skall inte ha honung om man ammar..
    visserligen ammar jag inte men honung är något jag avskyr tyvärr =/
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-10 06:12:07 följande:

Attans bövlar oxå... Okej
    inge mer tips?
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-10 06:21:14 följande:

tänker juuu *S* tycker du om The??? Då skall du försöka dricka det så varmt som möjligt.. Annars finns det bra grejor på apoteket *S*
    nej dricker inte te heller..

jo ska tvinga gubben till apoteket för själv orkar jag inte göra allt som krävs för att ens komma iväg..
    erfarenhet av något från apoteket? satt precis o kolla internet vad som finns där ;)
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-10 06:44:15 följande:

strepsils är bra oxå!!! bafucin ja det låter mega bekant!!
    ok :) ja han får nog schoppa loss lite så man får prova :)

sitter bara o tittar på A o ler då han spatserar omkring här o grejjar lite med gåvagnen där hans favoritnalle ligger :)
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-10 06:47:07 följande:

går han me gåvagnen än??? Johanna försäker å försöker *S* men hon har ett tålamod som mamma *asg*
    nej han har typ aldrig använt den men har den för kul lite nu.. han går helt själv men kör "hasse" i den lite då o då =)
  • jennsans

vilken priskklass ungefär?? vi fick kläder, badpool, klädhängare + måttstock, bobbycar, pussel, o nån sak från nallens som djur i ett hus man kan trycka på så låter de o så spelar den melodier också (väldigt populär) kommer inte på nåt mer just nu..

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2