• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Beckah82
    Vickyb skrev 2008-07-16 21:33:06 följande:
    tack för alla lyckoönskningar! Jag hoppas verkligen jag får den.. jag behöver den mer än någonsin.. Jag kommer må som en prinsessa.. känna mig så fri.. bli en glad mamma igen..
    Håller tummarna!
  • Mum23
    Glömde att skriva att jag givetvis är orolig och därför vill förstå mig på honom.
  • Halvblod

Göteborgsmorsan: Jag hade nog ring typ sjukvårdsupplysningen eller liknande för att kolla så att det inte kan vara något allvarligt som kommer i efterhand.
    När Leia fick hjärnskakning (bula mitt i pannan) så fick jag hem ett papper med massor av saker som kunde komma i efterhand och när man då skulle söka vård igen.

• Beckah82
    Halvblod skrev 2008-07-16 21:40:16 följande:
    Göteborgsmorsan: Jag hade nog ring typ sjukvårdsupplysningen eller liknande för att kolla så att det inte kan vara något allvarligt som kommer i efterhand.När Leia fick hjärnskakning (bula mitt i pannan) så fick jag hem ett papper med massor av saker som kunde komma i efterhand och när man då skulle söka vård igen.
    ja precis, ring sjukvårdsupplysningen och hör med dem.
  • Mum23
    solstraalen skrev 2008-07-16 21:36:15 följande:
    göteborgsmorsan: Men oj Han borde ju ha jätteont stackarn Hoppas han är sig själv snart
    Tack! Det är han säkert.
    Kanske är det så att han har väldigt ont idag men bara inte berättar det, min älskade matcho-man (stavning?)
  • Mum23
    Halvblod skrev 2008-07-16 21:40:16 följande:
    Göteborgsmorsan: Jag hade nog ring typ sjukvårdsupplysningen eller liknande för att kolla så att det inte kan vara något allvarligt som kommer i efterhand.När Leia fick hjärnskakning (bula mitt i pannan) så fick jag hem ett papper med massor av saker som kunde komma i efterhand och när man då skulle söka vård igen.
    Beckah82 skrev 2008-07-16 21:41:04 följande:
    ja precis, ring sjukvårdsupplysningen och hör med dem.
    Ja, det kan jag ju göra. Gör det när jag fått i säng barnen.
  • Mum23

Förresten Halvblod, kommer du ihåg vad för grejer det kan vara?

• Halvblod
    Mum23 skrev 2008-07-16 21:45:35 följande:
    Förresten Halvblod, kommer du ihåg vad för grejer det kan vara?
    Hittade papret...men nu gällde detta lindrig hjärnskakning hos barn...

Kontakta genast läkare eller akutmottagning vid följande...

* Slöhet eller svårigheter att väckas.

* Upprepade kräkningar

* Kramper eller ryckningar

* Blod eller klar vätska från näsa, svalg eller/och ögon.

* Svår huvudvärk

* Svaghet eller känselbortfall i arm eller ben

* Ena pupillen blir mycket större än den andra eller barnet får konstiga ögonrörelser.
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2