• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Pusselbiten86

idag ska jag o den stora pojken på besök hos en vän i ystad.. Första gången vi ska ses, så jag hoppas de blir trevligt!
    Hoppas mammab att lillfisen kommer snart..

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-17 07:32:28 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-17 07:04:53 följande:
    har du gått ner nå än??fan vicken lyx, både spis, brillor och FAAAAAAAARMOR *mohahahahahahahaha*
    gått ner?? nääää lite dåligt me det, men det kommer det är naturligt ASG.. var sak tar sin tid

spis å brillor nödvändigt ont, men farmor??? KUNDE dem inte haft kvar henne oppe i jokkasjewrvi eller vart hon var!!!
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-07-17 07:47:22 följande:

gått ner?? nääää lite dåligt me det, men det kommer det är naturligt ASG.. var sak tar sin tid spis å brillor nödvändigt ont, men farmor??? KUNDE dem inte haft kvar henne oppe i jokkasjewrvi eller vart hon var!!!
    hrm....varför? dom jag känner som hölls med det rasade typ.....fast iofs...kondis... ASG
  • Donna69
    Halvblod skrev 2008-07-16 23:58:04 följande:
    Puh...nu har jag lagt in massor av bilder från Leias båda kalas igår. Om någon är nyfiken så är det bara att kika in lottaplott.bilddagboken.selösenord krävs så säg till om ni inte redan har det.Natti natti
    iofs....tårtorna vart som jag ville så jag tar tillbaka allt klagande. ASG

när ska vi dejta?? aug? sept?
  • Donna69

19 aug har vi 1-års besiktning såg jag nu...wiiiieeee

donna - the one woman show asg

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-17 07:50:20 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-17 07:47:22 följande:
    hrm....varför? dom jag känner som hölls med det rasade typ.....fast iofs...kondis...ASG
    Ja man rasar OM man håller benhårt på det.... jag har väl missat nångång , tänk dej att inte äta sött inget socker eller godis!! hahaha, men efter allt som händer nu i Juli så kör jag stenhårt igen å då blire inget fikabröd eller någe alls..så äre.

sen är jag inte som alla andra har alltid haft svårt att gå ner, men när ja väl gör det så blire alltid bra..
  • Anns krypin

19 augusti skall johanna på 1 års kontroll å den dära sprutan *L* får väl se om dem kan släppa prematur snacket denna gång skulle va skönt..

• jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-17 08:03:50 följande:

19 augusti skall johanna på 1 års kontroll å den dära sprutan *L* får väl se om dem kan släppa prematur snacket denna gång skulle va skönt..
    prematursnacket släppte min bvc sköterska typ i augusti förra året.. innan jag ville.. dvs hon glömde bort hela tiden
    men ja hoppas hon släpper det för det är inge kul nu när de är så stora
  • jennsans

skickar kramar till de som behöver o de som vill ha!

sol: vet att jag inte är nån "nära" vän men hoppas du vet att jag finns =)

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2