• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Vickyb

ja ring sjukvårdsupplysningen och kolla med dom..

• Mum23

Vad gullig du är Halvblod!!
    Gäller säkert något liknande på vuxna. Ska hälla koll på honom.

• Halvblod
    Mum23 skrev 2008-07-16 22:11:12 följande:
    Vad gullig du är Halvblod!!Gäller säkert något liknande på vuxna. Ska hälla koll på honom.
    Det var inget
  • Halvblod

Puh...nu har jag lagt in massor av bilder från Leias båda kalas igår. Om någon är nyfiken så är det bara att kika in lottaplott.bilddagboken.se
    lösenord krävs så säg till om ni inte redan har det.

Natti natti

• Donna69

Anns krypin skrev 2008-07-16 21:16:15 följande:

Kikar bara in så här en liten stund, dagen har vart skit men så kan det gå när inte huvvet är på.. Jag är trött å besviken den enda som orkat me mej idag å lyssnat på mitt larv är min systerdotter å min man *L* min morsa hade då 17 inte tid me mej, bara tornespel i hennes huvve å min syrra svara ej på sms, känns bra att va mobbad hahahaha... Jag har städat å städat badrum å övervåning DET känns bra , bra å gno av sej ilska ju *S*
    jag pratade med mams igår. mormor hade minsann pratat med henne o skvallrat om allt. DET hade hon fan tid med??!! *muttrar*
  • Donna69

Lotta

tänker inte kommentera Leias årsdag. *flinar*
    tänk om jag kunde haft så för sessan.........men men, vi får köra röda korset stuket - soppkök, madrasser i vardagsrummet, mariekex o vatten med citron i (

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-17 05:54:46 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-16 21:16:15 följande:
    jag pratade med mams igår. mormor hade minsann pratat med henne o skvallrat om allt. DET hade hon fan tid med??!! *muttrar*
    Jasså???? fan har hon tid me sånt`??? *surar*
  • Anns krypin

Gomorron alla, idag vakna Johanna 4.30 GLÖM det sa jag för mej själv , hon satt å titta runt lite , ställde sej opp å hojta . Då klädde ja på mej en t-shirt å sen la jag henne på min mage av degklumpsvaggning somna hon om å vakna igen 6.45 bra me sfetmage ibland hahaha , men det syntes så väldigt att Johanna var trött..

Kaffe snart klart å kokvatten me till gröten..

Idag skall ja få hämta mina nya glasögon ASG colabottnar... hahah

• Donna69

Anns krypin skrev 2008-07-17 07:04:53 följande:

Gomorron alla, idag vakna Johanna 4.30 GLÖM det sa jag för mej själv , hon satt å titta runt lite , ställde sej opp å hojta . Då klädde ja på mej en t-shirt å sen la jag henne på min mage av degklumpsvaggning somna hon om å vakna igen 6.45 bra me sfetmage ibland hahaha , men det syntes så väldigt att Johanna var trött..Kaffe snart klart å kokvatten me till gröten..Idag skall ja få hämta mina nya glasögon ASG colabottnar... hahah
    har du gått ner nå än??

fan vicken lyx, både spis, brillor och FAAAAAAAARMOR *mohahahahahahahaha*
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2