Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

att amma eller flaskmatas?? hmmm äre inte så att barnet skall bli mätt?? då tar man det som är bäst för ditt barn.. ja så
    gör man..

• Anns krypin
    mrsbygg skrev 2008-06-26 21:42:12 följande:
    jo precis, apparaten kvittar
    Exakt.. mitt i prick
  • Anns krypin

sitter å vräker i mej naturgodis, så det sprutar genom öronen... trött på att mini skall bli förskyld å så.. suckar..

• Anns krypin

känns bra när nära ignorerar mej, ingen i min närhet att berätta saker för.. jo det är jue kul

• Anns krypin
    solstraalen skrev 2008-06-28 19:15:08 följande:
    Anns krypin: Om de e till någon tröst är du inte ensam..
    ----;-----@
  • Anns krypin
    solstraalen skrev 2008-06-28 19:19:10 följande:
    Anns krypin: Hade jag vart en i din närhet så hade jag brytt mig! Och lyssnat!
    Snäll du är det kommer väl att lösa sej men till vilket pris å kännslor?? nåja... ibland blir man lite nere faktiskt..
  • Anns krypin
    solstraalen skrev 2008-06-28 19:24:34 följande:
    Anns krypin: Jo,klart man blir nere. Jag har gått i mååånga djupa samtal hos psykologer just pga detta. *stor kram till dig*Vi ska inte känna oss ensamma!
    Tusen tack för kramen å sänder en åter till dej för att du är så förstående.. Ja man blir nere ibland men man får försöka att ta sej ur det..

Kramis
  • Anns krypin

Nu sover mini äntligen, fasen hon har börjat krångla efter vällingen hoppas att hon får en bra natt å att JAG

• Anns krypin

Bjussar på kaffe åt den vill, vanlig gröt?? hmm längtar tills dess....

Mini vakna 04.45 pigg ¨å glad , hon sov riktigt bra inatt bättre än igår men okej hon knoppa hos sin morsa *L* är gott det när man är förskyld..

Vilket humör mitt barn har fått snacka om att hon håller på att utvecklas *darrar* hahahhaha inte lika lätt å söva henne nu som för några dagar sen...

• Anns krypin

Asså hallå???  Ligger  ni alla å sover??  NU blir jag avundsjuuuuuk   me vill osså sova!!!  istället  tvingad nu te å dricka kaffe på kaffe på kaffe!!

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2