Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Donna69 skrev 2008-07-01 06:26:08 följande:
    duktig du!!!wiiiiiieeeeeee
    Duktig?? njaaaeeee men man måste köra hårt om man skall kunna komma i arme tältet nån gång typ om 2 år *asg*
  • Anns krypin

känner mej iggad  *surar*Johanna leker bara me sina leksaker när jag inte tittar på annars  tar hon mina...

• Anns krypin
    Lindisen81 skrev 2008-07-01 20:11:26 följande:
    suck o skit. nu kommer min klagosång! måååår skiiiit. inez med. blääääääääääääää.Min hals går f-n i tusen små bitar snart, känns som rakblad i den. stackars mig. huvudvärk har jag oxå, hela j-a dagen! och tröööööööööööööt. inez gråter, säger aj aj, gråter, säger ajaj och håller på så tills hon somnar. massor av tårar.... jag vill baka, men orkar inte, vill vill vill,,..... johan fixar med de sista skåpsdörrarna, två hyllplan till det som ska bli mitt bakskåp saknas. suck å skit, j-a ikea.
    Käre värld.... ja e me sjuuuuuk öm i halsen har svårt å svälja å mega ont i hövvet å då äre inte bara spånet som sväller, mini feber toppar på kvällen å från näsan är två skidspår...suckar... hövvevärken har nu gott ned i nacken, blir fint det här...

Krya på dej lindisen..kramisar
  • Anns krypin

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-01 21:08:29 följande:

krya på er!!! INge kul. själv har jag lite ont i kroppen överallt, hoppas det inte e nåt på g. Isabel hade feber igår, är idag feberfri men har massa prickar. hmm.. antingen tredagarsfeber eller värmeprickar, eller nåt
    tredagarsfebern, hmm den hade Johanna för några månader sen, skit jobbit när den höll på, prickar över endel av kroppen, det sköna var när man märkte att febern dala ner å Johanna börja bli sej själv igen.. Hoppas isabel slipper prickarna snart.. Kramis till er alla
  • Anns krypin

Nä gonatt på er tjejer, nu smiter jag i säng å ber till mormor att mini sover, orkar inte mer snart

Men låt se: i morgon e en annan dag

kram kram

• Anns krypin

Ja äre nån som är vaken så finns det kaffe här nu, *pekar på bänken*

• Anns krypin

så nu är Bergmans hus på Fårö till salu..men det vällan dyyyrt, skall säljas till högst bjudande..

var inne på sidan teskedsmamman , å maila henne, vilka bra råd man får och stöd.. *L*

• Anns krypin

Idag blire sista i husköpet, kontrakt skrivas på å banken bevittnar....Ska bli skönt att huset blir vårat, då äre roligare att göra om i det, många planer nu, men inte omöjliga... Vill till IKEA nuuuu, köpa nya sängkläder har fasen påslakan sen jag var asa liten men då var dem mammas *S* så det är inte bebis sängkläder jag har..

Måste iväg å mäta å väga mini idag är så nyfiken på om hon blitt någe längre.. Räkna ut igår på ett ca hur lång hon skulle bli å det var 170,5 längre än morsan sin ialla fall *S*

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-02 07:10:07 följande:
    hur räknar man ut det???
    gå in på teskedsmamman.se finns ett ställe där man kan kolla
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-02 08:18:57 följande:
    vill också veta hur man räknar ut! vårt bvc hade glömt formeln :( hon rita ini kurvorna på nått sätt iaf o trodde A skulle bli runt 2 m som sin far
    Gå in på www.teskedsmamman.se finns ett ställe där man kan kolla... pappans längd + mammans längd sen dela me 2 å dra bort 6,5 om det är en tjej å plussa på 6,5 om det är en kille.

Pappans längd + Mammans längd/2 + 6,5 cm för pojke och ? 6,5 cm för flicka
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2