... Född: Juli 2007 ... 2
Gomörra på er, kaffet klart utifall det finns nån som vill ha förutom ja *S*
Gomörra på er, kaffet klart utifall det finns nån som vill ha förutom ja *S*
Tvätt tvätt ¨ååååå tvätt GUUUUD, sen har vi skottat grus å ös å haft oss idag morrar.. Grus på gården liksom...
Ikväll vid 18.00 åt Johanna spagetti & köttfärssås hemmagjord såklart *L* gott gott sa hon , pasta skall jue va lite mer mättande liksom, så vid 19.30 får hon sin välling men bara havre välling för jag tror banne mej inte att mini pallar fullkorn så lös så lös..Kanske dricker hon för mycket vatten?? hon älskar vatten... Jajaja nu får vi se om några dagar om maggen stabilitserat sig en granna, annars blir jag gråhårig..
Morning girls , the kaffe är klart *S*
Solen lyser me sin frånvaro istället har regnet tatt över lägret här i skyn... Nåja man kan jue inte alltid va glad... Johanna sov till 6 UTAN att va vaken inatt å gråta efter mej, hon var vaken en kortis men bara för att ta gose kaninen å borra ner huvet i, FASEN att man inte kan fota henne när hon sover utan att hon vaknat helt, hon var så söööööööt me huvet ner i kaninen
Vet att vi skulle göra nått idag men just kommer ja inte på det alls.. Gubben skall iväg nåndag här nu å fixa me bilen , men då blir jag å Johanna hemma, inget kul å stå å glo några timmar på att nån fixar me våran bil...
Elin du ville ha regnet??? men du vet väl att "det kommer"
du du är för fin , varför kasta pärlor åt svin? Magnus Uggla , säg va man vill om han men trallvänliga låtar kan han greja... *våååågen* tjohooooo
Äre nån som behöver tömma nån baklåda så ring Johanna mini lådexpress fi fasen va hon rockar i den lådan nu... hahahah guuud
Nu har Johanna hittat mammans plånbok , hmmm äre redan dags för vecko peng???? hahahaha