Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

misan84 skrev 2008-07-02 08:44:54 följande:
    Liten fråga..svara om ni har lust.. Hampe har varit lös i sin mage nu i 2 månader innan var han ju hård. Han har diarre 2-3 gånger per dag. Men har inte ont i magen blir lite röd vid rumpan ibland men inte extremt. Har gått bra upp i vikt innan men bara 70gram nu på 5 veckor. Läkaren på bvc tyckte vi skulle sluta med alla mjölkprodukter och testa den här nutramigen välling. Har köpt den men inte testat än. Hur hade ni gjort?? Hade ni gjort som läkaren sa eller testat nått annat eller ringt någon annan?? Jag känner att ska jag sluta med all mjölk så måste jag återigen ta bort allt min lilla plutt älskar. Känns som jag inte gjort annat sen han blev 4 månader.Kan ju säga med att dem tog gluten o laktos test på han o det visade ingenting!!tack om nån vill hjälpa mig:)
    Det där låter exakt som Johanna hade förut... Jag gav på tok för mycket fibrer. Fullkorn i ALLT.. jag slutade tvärt me fullkorn som gröt å välling å gick tillbaks till havregröt.. Sen gav jag Johanna mer mororötter mosa dem ordentligt å sen till sin havre gröt i några mornar så fick hon blåbärspure.

Nu är Johannas mage bra å jag provar me fullkorn igen men bara nattvällingen..

Lycka till me grabbens mage.. Kram
  • Anns krypin
    Beckah82 skrev 2008-07-02 08:59:32 följande:
    Alvin= 181**Jag har två helsystrar. Vi är två som är 167 cm långa och en som är 173.
    Ler , mina syskon som är äldre än jag är oxå längre än mig, morr.. jag fick ta slumpen bredden å kortheten.. *L* vet inte hur långa dem är
  • Anns krypin

hahaha , hade Johanna vart en grabb hade hon vart 183,5 cm *L*

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-02 09:09:13 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-02 09:06:05 följande:
    men mamma är välan inte så lång??Beror väl på vilket humör hon är på....hur högt näsan kommer menar jaghahahahahahahahahahahahahahahah
    skrattar så gott, hmmm är hon inte längre än mej??? det har hon annars alltid varit men okej hon är JÄÄÄÄTTTE gammal å äldre krymper.... SPOTTAR... vaaaaaaaaaaa jag kommer att bli kortare än 165cm ?? nääää rusar å strcker mej
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-02 09:14:40 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-02 09:10:33 följande:
    läser o läser men ser inte att jag skrivit att hon INTE är längre än dig...jag menar att det inte är sååån skillnad på er ju. tycker jag iaf...morbror kan man ju sen diskutera *suck*alla andra förutom vi blir längre än 1.66.....*fniss*
    i min iver skrev jag väl lite knäppt, ser hur du skrev å klåpa ihop fel, jag läser tydligen som jag vill...

ja vi har fått kortheten
  • Anns krypin
    Lii1 skrev 2008-07-02 09:24:14 följande:
    Hej!! Jag är ny här,men fick en pojke den 10 juli 2007. Fyller snart ett år. Min lilla sladdis,vart 8 år mellan minsta sonen och den som var närmast efter honom.
    Hejsan & välkommen
  • Anns krypin
    Beckah82 skrev 2008-07-02 09:28:03 följande:
    Hehehe precis...Min mamma är typ 160 och min pappa var ca 170. Märkligt att deras döttrar blev 167 och 173 Alvins pappa är MYCKET längre än sin pappa och hans mamma är inte heller lång. Hans 20-årige helbror är ca 170 medan han själv är 182.Så sånna där formler är nog att ta med en nypa salt. Det man kan göra är väl att titta på barnets päron, är de långa blir barnet mycket troligt långt, är de korta tvärt om och är de medel får de mest troligt ett medelbarn.Några exakta siffror behöver man inte räkna på för det stämmer garanterat inte i speciellt många fall Finns en annan också:Ta barnets längd vid 24 månaders ålder och dubbla= slutlängd.
    man kan ta längden vid 2 års ålder me...
  • Anns krypin
    Beckah82 skrev 2008-07-02 09:30:52 följande:
    och 24 månader är? Du får sluta kliva upp så tidigt
    ASG... fi fasen , ja du *L* så kan det gå haha..
  • Anns krypin

yes = stora höns i skåne

nä nu travar jag vidare önskad eller inte what ever

• Anns krypin

Så nu har jag badat min lilla badkruka bara gråt inget kul nästan...Hon fick lite smoothie i badkaret å snutta på undertiden hon grät å det gick någelunda.. Jisses va skorv det lossna från skallen, riktigt skönt tror ja för henne, måste köpa en liten hårborste åt henne fast hon kanppt någe hår har.. Nu har jag bestämt mej å ta tjuren i hornen , det blir bad varje dag nu istället för en gång iveckan...Låter som jag vansköter henne men jaja *L* INte gör ja det hon bprstar tänder varje morgon å kväll ialla fall

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2