Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Grattis Alvin ---;----@

Gomörra på er.. Idag gjorde ja en ny grej me Johanna *L* hon vakna 04:40 hon låg i våran säng.. Jag strunta i å ta opp henne utan slumra vidare vet ni efter 30 min så sov ungen oxå som pippilotta fram tills nyss.. HURRA... hahahaha brygger kaffe som fanken för nuuuu skriker den tarmen *L*

• Anns krypin
    misan84 skrev 2008-07-05 07:06:26 följande:
    Min unge har börjat vakna vid 6 nu:( innan sov han alltid till 8 ju huuuuuuuu...
    Visst äre knepit när dem börjar ändra på sej?? Hmmm man kommer ur rytmen typ..
  • Anns krypin
    Linda88 skrev 2008-07-05 07:09:45 följande:
    Hej hej! Halkar in på ett bananskal här jag också Har en dotter som föddes 31a juli -07 och skulle vara jättekul att få prata lite med andra 1års föräldrar! :)
    Hejsan Välkommen säger ja hehe..
  • Anns krypin

ASG.. förut INNAN ja fick Johanna var ja morgon människa men just NU näää fy bövelen.. hahhaa å prisa vare kaffet

• Anns krypin

Idag åker min systerson till fastlandet....

• Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-05 08:06:23 följande:
    anns krypin: åhh så skönt =)fortsätt så hehe :) (o hoppas det fungerar) A sov hela natten inatt =) men vakna av att börja böka runt vid 6.. sen gick vi upp 7.15.. jag e lycklig men kommer inte kunna fortsätta rutinerna som var igår hela helgen.. .han sov inte efter 3 igår.. o på söndag ska vi till gävle vilket innebär en timmes bilresa hem o då vet jag en som kommer slockna.
    Ja man kan hoppas att detta är en bra trend för henne... Å bilresa *L* bor ni bara en timme från Gävle?? wooow, ibland tycker jag det är knöligt me bilresor men det är bara å bita ihop *S* ha massor me leksaker me oss å mutor hehehehee majskrokar å små kex *S*
  • Anns krypin
    mrsbygg skrev 2008-07-05 09:08:39 följande:
    åhh vilken trevlig morgon...eller inte haha..vaknar av att saga kommer in och säger "mamma, sam har bajsat..."jaha säger jag det gör han juh varje morgon..."mamma, sam har tagit av sig blöjan"VAAAAAAAAAA NOOOO...skuttar upp å ser en överlycklig liten bajs unge...huabajs över allt hela han, hela sängen, på en väggen...trevligt värre.in me han i duschen, ta bort alla sängkläder å sanera vägg å säng! hua...jaja nu är han å sängen rena iaf färdknäppa redigt igår, så blir det ingen bebis nu då vette fan. då komemr vi aldrig få ut den..
    Käre värld!!!! KAN barn sånt där??? trodde det bara va senila gamlingar ( det jag har erfarenhet av) som kunde, bääääävar för det där då... Skall genast plasta in säng , väggar å tak *L*

Hur går det för din lilla mage??
  • Anns krypin

Nu är våran frukost klar , ungsomelett me svamp som kokat ihop me vitlök å grädde :-O ööö ingen smalmat men det är GI...

• Anns krypin
    mrsbygg skrev 2008-07-05 09:39:34 följande:
    joda ungar kan sånt, jag gjorde tydligen likadant själv när ja var bebis haha...ja den i magen är envis som mor sin å vägrar komma ut..ung jäkel....vi käkar oxå enl GI ägg smörgås till frulle mums...
    hahaha Okej sådan mor sådant barn?? *L*

Åååå ägg det är mega gott, går åt mycket sånt när man käkar GI

ÅÅÅÅ hoppas bebisen kommer ut snart, måste fasen va jobbit för dej nu
  • Anns krypin

Min lilla Johanna fattar sej inte på pipmugg Hmmmm tuggar på pien istället.. Men det kommer väl kan man väl hoppas *L*

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2