Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Donna69 skrev 2008-06-30 07:32:23 följande:[citat]Anns krypin skrev 2008-06-30 07:29:55 följande:det DÄR är mobbing käre du!!!! det är NORMALT för en svenne unge. väldigt NATURLIGT att en b****e-unge som jag äger har världens muff.....*asg*[/citat]

Skrattar så jag dööööör, mobbing kan hon ha som låter hennes morsa att va vaken jämt *L*

på tal om å sprida dynga!!!! nu skall jag byta äckel blöja me!!

• Anns krypin

den blöjan var INTE å leka me.. var är klänypera när man så behöver dem........ snacka om valla doft hahahahahaha

• Anns krypin

utgår

detta va för roligt... skuttar ut me solen i minnet

• Anns krypin

Mini borstar tänder före välling, för oftast somnar hon på vällingen kan inte va så farligt...

jajaja, vill bara säga att jag har nu börjat ett nytt liv igen *S* Börja me GI idag, fasen så gott & jag som älskar sövelätande hahahaha... Gick bra förra gången så det går nog bra denna me

• Anns krypin

Donna69 skrev 2008-06-30 16:59:37 följande:[citat]Anns krypin skrev 2008-06-30 14:00:45 följande:OMG!!hur gör du med groggarna då då??? *asg*[/citat]groggar???  här äre nyktert nu *L*  minst 2 månader

• Anns krypin
    Tania skrev 2008-06-30 15:04:05 följande:
    Jag måste bara fråga... heter dottern Mini?
    Ler nej hon heter inte mini utan Johanna men jag kallar henne för mini me å utan stort M Jag är ordblind så jag slänger me bokstäver lite huller om buller... Mini är ett fint namn hade jag inte kört in på Johanna så vetti tusan om inte Mini hade vart fint på henne... Johanna föddes 9 veckor förtidigt så mini passar lite *L*
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-06-30 21:45:35 följande:
    Anns krypin skrev 2008-06-30 21:12:53 följande:
    OOOOJJJ!!!markus med???hur ska detta sluta fniss
    Blir väl inte så farligt *L* säkert nån grogg för honom men inte för mej , så grogg pilsk är ja inte..
  • Anns krypin

När äre brukligt att potta träna kids?? jag har nog räknat me å börja när Johanna kan gå *L*

• Anns krypin

Johanna kör me Våga Vägra SOVA!!!!!!!! den ungen skall ja plåga när hon är 14år sen!! hahahaha OPPmere din sju sovare *L*

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2