• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • H  e  l  e  n  a

Godmorgon alla

(¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • H  e  l  e  n  a
    Prinsessan Zelda skrev 2008-07-22 07:53:01 följande:
    nja, det var Adam när han var 9½ månad
    Hehe, jag insåg at det måste ha varit det sen. Så mycket för mina minnesbilder
  • Prinsessan Zelda
    H e l e n a skrev 2008-07-22 07:57:59 följande:
    Hehe, jag insåg at det måste ha varit det sen. Så mycket för mina minnesbilder
    Isabel är inte så vild än som tur e

men hon klättrar upp på saker och kan inte gå ner på rätt sätt, det är det jobbiga.
  • H  e  l  e  n  a
    mrsbygg skrev 2008-07-22 07:18:10 följande:
    fan vart uppe helva natten å försökt amma med två köttsår till bröstvårtor, hua...snart iväg till doktorn! måste börja göra iordning alla ungar. sen hitta nå tröja som passar mig å mina två nya kompisar...Sam klättrar bara upp i sagas säng än sålänge, han försöker klätre lite varstanns men komme rinte upp! för kort i rocken haha..vill han ner från sagas säng så skriker han, förut stupa han bara rätt ner me skallen först. så han har la lärt sig att d är lättare att ropa efter hjälp ist haha..Nu står han å försöker väcka saga. och saga bara skriker "TYST, låt mig vaaa. jag ska sova!! SLUUUTA"haha, och sam är lika glad för det
    Vet hur det känns med såna bröstvårtor och det är INTE kul!
    Mjukis82 skrev 2008-07-22 07:19:45 följande:
    Godmorgon på er!!!Har inte hunnit vara här inne alls på ett tag! Det är verkligen fullt upp med bröllopsplanering nu och i lördags kidnappade dom mig för min möhippa, jag hade sååå roligt!!!Dock är jag så ledsen/besviken/förbannad över att jag så sent som igår fick ett "avbok" via MAIL från ett par som vi umgås mycket med som tydligen inte kan komma pga pengar (dom har tackat JA innan, och osa var senast 1/7).... Fine att man inte har pengar, men då kanske man inte ska berätta för oss att man ska till liseberg? Besviken att man inte som en av de bästa vänner kan prioritera att vara med på mitt livs största dag! Jaja, deras förlust och fan så mycket mer jobb för mig som får göra om hela bordsplaceringen och festprogrammen får tryckas om! Sorry för mitt EGO-inlägg!Igår var Denises faddrar här och uppvaktade henne, hon fick en jättefin prinsess-bil som låter MASSOR!!! E redan ngt trött på den! Hahaha!
    Två ord: dålig stil! Förstår att du är besviken och sur!
    ellenwesterlund skrev 2008-07-22 07:45:28 följande:
    Uppe lika tidigt som er, hinner bara inte sitta vid datorn då.Ger ungarna gröt vid den tiden. Nu är dom sjukt trötta (höll på somna i matstolarna) men nu när vi lagt ner dom står dom bara och gafflar och skriker. Fel o sova om man är trött!?Jag blir ensam hemma till i morgon med dessa två gaphalsar som är smått rabbiata.Mamma tyckte jag skulle komma till dom men jag kommer bara ryka ihop med både mamma o pappa (får bara höra allt jag gör fel), tyckte mamma kunde komma hit och hjälpa mig men då var auktion mer lockande. Få se om jag ringer svärmor om dom blir alltför jobbiga.Ego inlägg men det är sånt som händer.
    Kan du inte lämna av dem hos din mamma och pappa ett par timmar och dra iväg?
  • Prinsessan Zelda
    ellenwesterlund skrev 2008-07-22 07:45:28 följande:
    Uppe lika tidigt som er, hinner bara inte sitta vid datorn då.Ger ungarna gröt vid den tiden. Nu är dom sjukt trötta (höll på somna i matstolarna) men nu när vi lagt ner dom står dom bara och gafflar och skriker. Fel o sova om man är trött!?Jag blir ensam hemma till i morgon med dessa två gaphalsar som är smått rabbiata.Mamma tyckte jag skulle komma till dom men jag kommer bara ryka ihop med både mamma o pappa (får bara höra allt jag gör fel), tyckte mamma kunde komma hit och hjälpa mig men då var auktion mer lockande. Få se om jag ringer svärmor om dom blir alltför jobbiga.Ego inlägg men det är sånt som händer.
    vart bor ni nånstans?
  • Milla med killar

Morrn morrn..
    Kom precis från en underbar springtur med Theo i skogen Solen sken, luften var fuktig musiken i öronen bra...Så härligt.

Theo klättrar som en dåre. Upp i allt allt. Trädgårdsmöbler soffor men han tar sig ner med baklänges. Jag brukar lära dom det så fort som möjligt när de klättrar så behöver man inte vara så rädd.
    Han har hitttils gått 4 steg min lilla senis det har han INTE bråttom med*asg*

Aja aj Mammab med tuttarna. Smörj med bröstmjölk och låt de torka fritt polarana..

Mjukis...Dålig stil...Förstår du blir besviken.
    Vi var på Liseberg förra veckan och fyyy så dyrt 2000kr för vår "lilla" familj!

• Anns krypin

God morgon alla som brukar ligga å tyna i sängen , när morgonpigga är oppe HAHAHA, idag strunta jag i att gå in tidigt å plita ord *S*

Idag blir älskade lilla Johanna 1år

• Milla med killar

Milla med killar skrev 2008-07-22 08:39:02 följande:

Morrn morrn..Kom precis från en underbar springtur med Theo i skogen Solen sken, luften var fuktig musiken i öronen bra...Så härligt.Theo klättrar som en dåre. Upp i allt allt. Trädgårdsmöbler soffor men han tar sig ner med baklänges. Jag brukar lära dom det så fort som möjligt när de klättrar så behöver man inte vara så rädd.Han har hitttils gått 4 steg min lilla senis det har han INTE bråttom med*asg*Aja aj Mammab med tuttarna. Smörj med bröstmjölk och låt de torka fritt polarana..Mjukis...Dålig stil...Förstår du blir besviken.Vi var på Liseberg förra veckan och fyyy så dyrt 2000kr för vår "lilla" familj!
    h
    Haha..undrade precis om du och Donna var sjuka när ni inte pratat nått här i morse

Grattis lilla Johanna!!
  • Lindisen81

grattis johanna!!!!!!!

mjukis; dålig stil av dina vänner att välja liseberg för ditt livs dag!!!!!

här har man ju en morgonpigg unge och gar redan hunnit vara ute och leka en stund på morgonen, ja en liten stund =) efter 15 min hade hon ätit så mkt sand att hon bara grina sedan somnade hon bums i vagnen. trött oxå =) alltså, varför är det så spännande att stoppa äcklig sand i munnen??????

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2