• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Donna69

nu riktigt SPÖ-regnar deto blåser som faaaan....
    huset skakas av både vindar o snarkningar *muttrar*

• Donna69

WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

underhåll mig då!!!!

• Lindisen81

hej på er alla!
    första dagen på jobbet har gått superbra! bara 6 barn men känner mig rätt mör i skallen ändå =) fick beröm i mängder, hehe. alltid kul. är en pojke på min avdelning som har lite svårt at tty sig till andra, han är uppkäftig o allmänt "jobbig"... men??? jag tycker han va en liten ängel, hur mysig som helst. han ville leka med mig, vara med mig, prata med mig osv. fick han att gå till en kompis och säga förlåt. det skulle tydligen va svårt att få pojken att göra det... hmmm nä han är det inget "fel" på alla fall!

skönt att komma hem till en mysig liten Inez, trodde det skulle va mkt värre att vara hemifrån, men kändes riktigt bra. Hon somnade i sackosäcken bredvid mig kl 18! hon blir trött av att va hemma med pappa =)

Här har det varit ett riktigt regnoväder! nu är det ännu lite regn och blåser en hel del. Sambon spelar xbox och jag sitter här en stund, ska snart göra mig en kopp Lap Sang te (det du zelda!!!)

• SusannaT

mammab: här e det het tvärtom. hon e jätte mammig. :/

• Lindisen81

mammab; Inez har alltid varit ganska pappig... en gång nyligen började hon gråta när han åkte iväg å handla men det gick över fort... men hon är en riktig "pappas tjej"!

• Donna69
    Lindisen81 skrev 2008-08-04 18:30:09 följande:
    mammab; Inez har alltid varit ganska pappig... en gång nyligen började hon gråta när han åkte iväg å handla men det gick över fort... men hon är en riktig "pappas tjej"!
    papi rules här med...*fniss*
  • Vos

Bara mamma här....
    Men om jag är borta och Pe har honom så blir han pappig en stund efter jag kommit hem men snart är Pe hemma på heltid och jag ska jobba då hoppas jag att pappigheten kommer

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Prinsessan Zelda
    Lindisen81 skrev 2008-08-04 18:28:24 följande:
    hej på er alla!första dagen på jobbet har gått superbra! bara 6 barn men känner mig rätt mör i skallen ändå =) fick beröm i mängder, hehe. alltid kul. är en pojke på min avdelning som har lite svårt at tty sig till andra, han är uppkäftig o allmänt "jobbig"... men??? jag tycker han va en liten ängel, hur mysig som helst. han ville leka med mig, vara med mig, prata med mig osv. fick han att gå till en kompis och säga förlåt. det skulle tydligen va svårt att få pojken att göra det... hmmm nä han är det inget "fel" på alla fall!skönt att komma hem till en mysig liten Inez, trodde det skulle va mkt värre att vara hemifrån, men kändes riktigt bra. Hon somnade i sackosäcken bredvid mig kl 18! hon blir trött av att va hemma med pappa =)Här har det varit ett riktigt regnoväder! nu är det ännu lite regn och blåser en hel del. Sambon spelar xbox och jag sitter här en stund, ska snart göra mig en kopp Lap Sang te (det du zelda!!!)
    blä då gör jag grönt te till mig då
    Kul att det gick bra på jobbet, såklart du är bäst

Har precis badat med barnen, är fortfarande helt varm i kroppen, ahhhh..... älskar att bada, he he. längtar tills vi gör bast i källaren, då bosätter jag mig därnere så får sambon ta nattningarna
  • Lindisen81

Prinsessan Zelda skrev 2008-08-04 19:02:22 följande:

bastu
    då kan jag oxå bosätta mig hos dig =)
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2