• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • rullgardinsflikkan

Japp det löser la sig hur som helst

Igår körde jag igång mitt nya liv, alkoholfritt, sockerfritt och rökfritt ett tag tills jag har nått den vikt jag vill.

Jag trodde igår morse att jag vägde mer än vad jag gjorde och hade va 7 kg dit jag ville men så vägde jag mig på gymet igår kväll och hade bara 2,7 till min idealvikt...haha jaja thats life bara att tacka och ta emot.

Va på bodycombat igår FY FAN
    min höfter la av efter en halvtimma och jag fick vrölont så no more of that.
    Jag lyfter hantlar och får snygga armar istället

• Beckah82

Jag störtblödde ofta som barn. Det bara kom, plötsligt, utan anledning. Plus att jag givetvis blödde vid minsta lilla utöver det vanliga också. Typ näsdroppar osv. Klarade inget.

Det gick över dock

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Milla med killar

Prinsessan Zelda skrev 2008-08-05 08:16:11 följande:

hon mår som vanligt. och det var från näsan helt klart. inga tveksamheter.
    Vad bra,då är det ingen fara ska du se
  • Mum23
    Donna69 skrev 2008-08-04 22:30:14 följande:
    varannan lördag? typ 2-3 dgr i månaden???vad är det för lyx?? *fniss*
    hihi...visst är det lyx....Flört
    H e l e n a skrev 2008-08-04 22:31:18 följande:
    Grattis till jobbet du tror du fått! Vad är det för sorts arbete?
    I butik.
  • MissHeaven

jag blödde också lätt näsblod när jag var liten, det forsade... fick åka till läkaren och "bränna" blodkärlen med nån sorts syra så de krympte och inte var lika ytliga längre.

• FruRundberg

Min bonuspojk blöder med lätt.. kan bara komma sådär.. har även han blött mitti natten så vaknar han helt blodig överallt. Lite otäckt är det ju men så har han haft det hela sitt liv. Alltså ingen fara.

• Jessa6

nag näsblod har Elias haft lite om han ramlat och smockat i näsan men bara lite strimmor, inget farligt. Kan ju ha känsliga slemhinnor i näsan med så om man anstränger sig så kan det bli så.

Idag ska jag på räkfrossa med kompisarna, sambon stannar hemma med Elias, skönt så slipper vi lämna honom, på lördag är det min tur, då ska vi på kräftskiva, vi ska med med jag och Elias åker hem efter maten.

• Donna69
    Beckah82 skrev 2008-08-05 08:57:46 följande:
    mys på normal svenska eller mys enligt FLs ordlista?
    normal?? mohahahaha
    no...mys a la oss
  • Tania
    Donna69 skrev 2008-08-05 18:03:38 följande:
    normal?? mohahahahano...mys a la oss
    Mys a la er... innefattar det en massa vitlök moahahah!!!
  • skruttan35

Är det någon fler som har matvägrande barn just nu ??
    William åt nästan 400ml till kvällen förra veckan och nu de sista dagarna äter han endast 120ml.

Imorgon börjar inskolning på dagis....huugah....vad hemskt det känns att lämna bort honom redan.

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2