• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-08-21 06:30:26 följande:

ja vi skall kolla upp det , bara minnet som sviker
    åldern......*suckar*
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-21 06:40:18 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-21 06:30:26 följande:
    åldern......*suckar*
    PÖSS.....................
  • misan84

Godmorgon girls!!!
    Nu ska vi till öland o lämna lilleman hos sin mormor och morfar sen drar mamma o pappa med sina två bästa vänner till en stuga i Båstad.jiiiiiiiiihuuuuuuuuu O inte lite passande att det är bartömning o sista natten på peppes bodega på lördag Någon som har nära??? KOOOOOOM Hoppas ni får en bra helg så ska jag försöka slappna av o njuta av helgen:) Men kommer sakna plutten (redan ont i magen)
    PÖSS

(¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • copernicus

godmorgon!
    Här vaknade vi redan 7!! i morse oj vad tidigt det var
    Idag är det packning som gäller för i morgon ska det vara helt klart, så vi bara kan leka på lördag innan vi åker på lördag (rhodos)
    Har sett till att Cappe får åka tåg till arlanda med mamma så han slipper sitta still så länge.
    Läääängtar så nu!

Casper 031126 Lua 070716 mammas bästa
  • solstraalen

Det spöregnar!!

Jag som skulle cykla till dagis ( 10min ) å lämna Saga för å sen cykla ner på stan till tandläkarn med Josef ( 15min ).
    Det går ju inte nu.
    *doh*

Jag vill verkligen inte åka buss med honom

Nu har jag inget val.

• zandrisen

Godmorning! Spöregn här idag, vilket innebär att jag ankom till jobbet som en dränkt katt efter min ändå ganska korta cykeltur. Crap.

Lycka till Jessa och Jonali som har syskonverkstad hemma

ang tandborstning så har det aldrig vart nåt problem med mina barn, de har gapat och tyckt att det vart spännande... Använder bamsetandkräm till båda, fast Molly har börjat använda "stark" tandkräm ibland, det tycker hon är fränt

Copernicus, åh så bra att C kan åka tåg! underlättar ju resan till sthlm en hel del, både för er och för honom När är ni tillbaka?

• Beckah82
    solstraalen skrev 2008-08-21 08:22:09 följande:
    Det spöregnar!!Jag som skulle cykla till dagis ( 10min ) å lämna Saga för å sen cykla ner på stan till tandläkarn med Josef ( 15min ).Det går ju inte nu. *doh*Jag vill verkligen inte åka buss med honom Nu har jag inget val.
    Varför cyklar du inte i regnet? På med regnkläder bara ju!
  • Beckah82
    Beckah82 skrev 2008-08-20 22:11:01 följande:
    Hihihi en lite kul grej En journalist ringe mig idag och ville ha med mig och barnen i ett repotage i "Mama" Intervjun görs på telefon och nästa vecka på torsdag åker vi till Stockholm över dagen för att fotas
    Hepp hepp...men jag tyckte iaf att det var en kul grej. Trist att ingen höll med.
  • copernicus
    Beckah82 skrev 2008-08-21 09:37:48 följande:
    Hepp hepp...men jag tyckte iaf att det var en kul grej. Trist att ingen höll med.
    fränt!
    du är en riktig linslus!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2