• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Mum23

Hej VIckyb!!
    Välkommen hem igen!
    Det verkar som du haft det bra. Nice i Nice...Skrattande

Angående tandborstning tror jag att vi alla har våra knep och den tandkräm som funkar bäst hemma hos var och en. 
    Vi har aldrig haft några jätteproblem hemma med tandborstningen. Har någon tjafsat om något angående tandborstningen så har vi inte gjort någon större grej av det. Med tiden löser sig det mesta!!
    Vi har dessutom 2 olika tandkrämer här hemma. Jag, mannen och våran äldsta dotter använder vuxen tandkräm och mellan dottern vill ha barntandkräm (tycker de flesta vuxen tandkrämerna är starka) och Melvin får både och.  Gör mig absolut inget om vi har flera hemma. Barnen tycker om att få välja sin tandkräm och om det hjälper dem att tycka att tandborstningen är "roligare" då så får det vara så.
    Huvudsaken är att de får tänderna borstade!!

• rullgardinsflikkan

WORD!

Mum23 skrev 2008-08-20 23:53:01 följande:
    Hej VIckyb!! Välkommen hem igen! Det verkar som du haft det bra. Nice i Nice...Angående tandborstning tror jag att vi alla har våra knep och den tandkräm som funkar bäst hemma hos var och en. Vi har aldrig haft några jätteproblem hemma med tandborstningen. Har någon tjafsat om något angående tandborstningen så har vi inte gjort någon större grej av det. Med tiden löser sig det mesta!! Vi har dessutom 2 olika tandkrämer här hemma. Jag, mannen och våran äldsta dotter använder vuxen tandkräm och mellan dottern vill ha barntandkräm (tycker de flesta vuxen tandkrämerna är starka) och Melvin får både och.  Gör mig absolut inget om vi har flera hemma. Barnen tycker om att få välja sin tandkräm och om det hjälper dem att tycka att tandborstningen är "roligare" då så får det vara så.Huvudsaken är att de får tänderna borstade!!
  • Donna69

tjohooo?? weiki peiki!!!??

nu har jag fan suttit här sen innan 4!!!
    sure....sov ni...slashasar....t.o.m moster flottar

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-21 05:23:11 följande:
    tjohooo?? weiki peiki!!!??nu har jag fan suttit här sen innan 4!!!sure....sov ni...slashasar....t.o.m moster flottar
    hahahah flottar, du skall veta hur nattpasset var inatt ingen är avis jag loooooooooovar.... mörrn påre gos
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-08-21 06:11:13 följande:

hahahah flottar, du skall veta hur nattpasset var inatt ingen är avis jag loooooooooovar.... mörrn påre gos
    ja berätta om nattpasset då.....typ msn......nu???? =P
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-21 05:24:59 följande:
    www.blocket.se/vi/17720784.htm lilla...det va denna vi kollade på först!tur varväl det att vi testade viktoria i den innan vi bestämde oss!!!
    samma skit som vi har , vi tyckte först att den var bra men den har benägenhet att gnika som fan.. det är stora missen me den... annars på Johanna funkar den fint om den inte gnika..
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-21 06:14:52 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-21 06:11:13 följande:
    ja berätta om nattpasset då.....typ msn......nu???? =P
    okej msn...
  • Anns krypin

vänta lite det strular... snart snart

• Donna69

Anns krypin skrev 2008-08-21 06:18:41 följande:

samma skit som vi har , vi tyckte först att den var bra men den har benägenhet att gnika som fan.. det är stora missen me den... annars på Johanna funkar den fint om den inte gnika..
    byt den då?? det lär la finnas garanti???
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-21 06:25:37 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-21 06:18:41 följande:
    byt den då?? det lär la finnas garanti???
    ja vi skall kolla upp det , bara minnet som sviker
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2