• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • H  e  l  e  n  a
    ellenwesterlund skrev 2008-08-26 19:17:56 följande:
    Idag har Kristoffer gått 10-15 steg, jag missade det tyvärr eftersom jag jobbade Nu ska vi dra igång projeket få Sebastian att vilja gå också
    Typiskt! Sebastian kanske blir sporrad nu när han sett(?) sin bror gå
  • H  e  l  e  n  a
    Donna69 skrev 2008-08-26 19:42:44 följande:
    hur tidigt kanman ge ett barn turkisk yoghurt???
    Beror mest på mängden eftersom det är mjölk i vilket ju kan vara känsligt för spädismagar. Vet många som gett det som mellanmål sen deras barn var runt halvåret och framåt. Sessan är ju STOR kicka och jag antar att det är hon som ska få den?
  • Lindisen81
    Donna69 skrev 2008-08-26 19:42:44 följande:
    hur tidigt kanman ge ett barn turkisk yoghurt???
    inez har fått det sedan typ 6-månader =) men ger det inte längre då den är så fet och det går lika bra med vanlig yoghurt här.

tacky; spännande med företag, vad ska du pyssla med?
  • Lindisen81
    misan84 skrev 2008-08-26 12:39:53 följande:
    Men han går fortfarande inte:( Någon mer som inte börjat gå än??
    inez går inte. men känner mig inte så stressad =) njuter av lugnet ett tag till, hehe. tror inte hon går förrän till julen kanske =) nu går hon gärna och håller en hand så det är ju framsteg, hehe
  • tacky

hej alla, vad glad jag blir att ni minns mig (hjärta hjärta )

jag gör kort och tavlor (dop, giftermål, present, alla andra tillfällen) på beställning och ska börja trycka också. snart ska hemsidan vara klar så då får ni kolla

• Prinsessan Zelda

hej hej Tacky

turkisk yogurt har jag gett läääänge till Isabel. Hon får det med puffat ris i till mellis. Men nu ska jag nog också sluta pga av att den är rätt fet, och Isabel behöver inget extra fett direkt

• H  e  l  e  n  a
    tacky skrev 2008-08-26 20:50:19 följande:
    hej alla, vad glad jag blir att ni minns mig (hjärta hjärta )jag gör kort och tavlor (dop, giftermål, present, alla andra tillfällen) på beställning och ska börja trycka också. snart ska hemsidan vara klar så då får ni kolla
    JA! Såg ju en del av det du gjort i Bdb men glömde skriva. Duktig du är!
  • Donna69

H e l e n a skrev 2008-08-26 20:01:18 följande:

Beror mest på mängden eftersom det är mjölk i vilket ju kan vara känsligt för spädismagar. Vet många som gett det som mellanmål sen deras barn var runt halvåret och framåt. Sessan är ju STOR kicka och jag antar att det är hon som ska få den?
    nope,det är en kompis som fråga

tack alla för svar!!
  • H  e  l  e  n  a
    Donna69 skrev 2008-08-26 21:53:27 följande:
    H e l e n a skrev 2008-08-26 20:01:18 följande:nope,det är en kompis som fråga tack alla för svar!!
    Ok
  • Anns krypin

hahahaha jojooooo

Gomörra alla glada sitter själv nere i köket nu å kollar igenom nätet, får se om Johanna vaknar innan ja måste åka till jobbet annars måste jag ialla fall väcka guben för han vaknar inte av att Johanna busar i sin säng...

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2