• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Donna69
    misan84 skrev 2008-08-25 17:31:56 följande:
    kan knappt tro det är sant... Kalmar polis distrikt  har hittat vår bil Men vi har ej fått veta om den är hel eller om sakerna är kvar men dem har iallafall hittat den sååååå skönt!!! Ska lämna nyckeln till polisen imorgon så dem kan hämta den o gå igenom fingeravtryck mm. så vi får la veta mer imorgon antar jag:) det var fler stulna bilar där med så det är väl en liga då... Men det otäcka nu är att dem har nyckeln o vår adress... Lås byter vi ju men flytta...neeee... vist inte säkert dem kommer hir alls men man har ju tankarna i huvudet.. Men iallafall sååå skönt att dem hittat den. hoppas den är hel bara!!
    JAAAAA!!!!! va skönt!

hade jag vart du så hade jag DEFINITIVT BYTT LÅS!!! helt ärligt...

om bilen är kaputt så fixar la försäkringsbolaget det??

grattis iaf till hittandet!!!
  • misan84
    Donna69 skrev 2008-08-25 17:45:06 följande:
    JAAAAA!!!!! va skönt!hade jag vart du så hade jag DEFINITIVT BYTT LÅS!!! helt ärligt...om bilen är kaputt så fixar la försäkringsbolaget det??grattis iaf till hittandet!!!
    Ja det borde dem fixa ska ringa dem imorgon:) Lås ska dem byta även om dem hittar dem stulit bilen känns skönt!!! Nu längtar man bara efter att få veta om den är hel o om bilbarnstolen o hans saker finns kvar i
    (¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • ellenwesterlund

Idag har Kristoffer gått runt fem steg själv! Han blir så glad/stolt när han gör det så han skriker nästan va glädje!

• Anns krypin
    ellenwesterlund skrev 2008-08-25 18:40:54 följande:
    Idag har Kristoffer gått runt fem steg själv! Han blir så glad/stolt när han gör det så han skriker nästan va glädje!
    Nämen va roooligt Kul när utvecklingen går framåt
  • Beckah82
    kan knappt tro det är sant... Kalmar polis distrikt  har hittat vår bil bara!!
    Härligt!
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • H  e  l  e  n  a
    Mum23 skrev 2008-08-25 12:30:41 följande:
    Ja, det är skönt men går trögt den första tiden.Följer gärna med på ett Friskis-pass någon gångVart brukar du gå någonstans?
    Bara att säga till! Jag tränar på Västra Hamngatan.
    Beckah82 skrev 2008-08-25 14:12:20 följande:
    Victors kalas igår:beckah82.bilddagboken.se/p/dayview.html...
    Lovar att kika sen
    jelikan skrev 2008-08-25 15:51:24 följande:
    Då var första arbetsdagen avklarad. Var så skönt att jobba. Kommer få en mjukstart och det säger man inte nej till, finns nämligen inte så mycket att göra på min avdelning.Hade gott kanon på dagis idag trots att Tore vart borta en vecka.Ska ta och väcka Tore nu då han fått powernapa en stund. Han somnade redan vid 10 idag och brukar vanligtvis sova mellan 12-14.00.
    Vad härligt att både jobbet och dagis funkar så bra!
    kan knappt tro det är sant... Kalmar polis distrikt  har hittat vår bil Men vi har ej fått veta om den är hel eller om sakerna är kvar men dem har iallafall hittat den sååååå skönt!!! Ska lämna nyckeln till polisen imorgon så dem kan hämta den o gå igenom fingeravtryck mm. så vi får la veta mer imorgon antar jag:) det var fler stulna bilar där med så det är väl en liga då... Men det otäcka nu är att dem har nyckeln o vår adress... Lås byter vi ju men flytta...neeee... vist inte säkert dem kommer hir alls men man har ju tankarna i huvudet.. Men iallafall sååå skönt att dem hittat den. hoppas den är hel bara!!
    Åååh vilken lättnad det måste vara! Grattis!!.. eller nåt!
    Gud va kul!!!
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • ellenwesterlund
    Anns krypin skrev 2008-08-25 19:43:10 följande:
    Nämen va roooligt Kul när utvecklingen går framåt
    Ja det är kul när det "händer något", så trist när det bara står still
  • Jessa6
    kan knappt tro det är sant... Kalmar polis distrikt  har hittat vår bil [/citat]

Gud vad bra!!
    [citat]
    Tjohoo!

Idag har Elias varit på dagis för första gången, han tyckte det var supekul och var helt slut när han kom hem, sov mellan 13-15.15. Lille Gubben....
  • Anns krypin

Godmorgon alla glada

Idag äre sensation *S* Johanna å jag sov till 7.30 detta har aldrig hänt i mannaminne *asg* weeiieeeee

• zandrisen
    Beckah82 skrev 2008-08-25 14:12:20 följande:
    Victors kalas igår:beckah82.bilddagboken.se/p/dayview.html...
    Såg ut som han fick en toppenkalas
    kan knappt tro det är sant... Kalmar polis distrikt  har hittat vår bil
    YES; fan va härligt!!! Hoppas att den är oskadd och att Hampes grejjer är kvar!
    Så gjorde Mick med, han illskrek av glädje och viftade på händerna samtidigt som han ville visa att han inte höll i nåt
    Anns krypin skrev 2008-08-26 08:15:36 följande:
    Godmorgon alla glada Idag äre sensation *S* Johanna å jag sov till 7.30 detta har aldrig hänt i mannaminne *asg* weeiieeeee
    Åh, utsövd idag med andra ord? Härligt!

Idag ska Mick äta på dagis för första gången, och imorgon ska han sova middag också... Nästa vecka börjar allvaret, satt och fyllde i hämta/lämna-schem igårkväll, fattar inte riktigt att båda barnen ska vara på dagis hela dagarna nu... Fast det blir bara 5 timmar varannan vecka, då maken jobbar förmiddagsskift och kan hämta tidigt, det är skönt!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2