• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Milla med killar
    Beckah82 skrev 2008-08-26 15:34:56 följande:
    Jag svimmar inte Milla visserligen slutade Alvin på natten för någon månad sedan men det är väldigt nyligt som vi dragit ner här hemma. Jag tröttnade på fri amning om dagarna och började säga nej och avleda och sånt. Fram tills för ett par veckor sedan var det runt 10 gånger per dag här med.Hur många är vi som ammar?1. Beckah ammar Alvin ca 2 ggr per dag2. Gbgmorsan ammar Melvin mellan 2-5 ggr per dag3. Millamedkillar ammar Theo*svimma inte nu* 10*per dygn,mycket på natten som är snutt på dagen ca 4-5 gånger.
    Jo jag har börjat avleda med här på dagarna. Är ju lite svårt att dra fram tutten i tid och otid. Går ju ann hemma men inte ute bland folk.
    Att jag ammat så här länge beror mycket på att jag är mycket ensam med man måste få vardagen att fungera. Men jag tycker det är mysigt oxå.
  • Mum23
    Milla med killar skrev 2008-08-26 15:41:34 följande:
    Bra att du inte svimmade Beckah Men man skämms nästan ibland för han är så snuttig. Men jag har alltid kört friammning här med och han har ingen napp eller snutte utan bara tutte...*asg*Nåja vi slutar väl nån gång här framöver. När båda vill o är redo.Jag ammade min etta 5 1/2 månad. Hans slutade av sig själv, mer intresserad av mat.Tvåan 5 månader.Samma där.Trean 9 månader. Jag var slut o orkade med mer nattamning.Ja o nu lillgubben vet ni ju
    Som mina tjejer. De slutade av ointresse vid 6 och 8 månaders ålder. Har inte behövt avvänja dem.

Nä, nu ska jag i väg och jobbaGlad nervig.....
  • Milla med killar
    Mum23 skrev 2008-08-26 15:46:43 följande:
    Som mina tjejer. De slutade av ointresse vid 6 och 8 månaders ålder. Har inte behövt avvänja dem.Nä, nu ska jag i väg och jobba nervig.....
    Åhhhh... lycka till!! Vad jobbar du med?
  • Jessys

oh va jag blir avis på er som fortfarande ammar. skulle jag oxå viljat gjort men C ville inte mera då han blev 10 månader. jag hade kunnat amma 1 år till

nåja. snart får man ju en bebis som jag skall amma så då får jag mysa igen

• tacky

hej allihopa. länge sen jag var här nu, knappt nån minns mig

orkar inte läsa 300 sidor tillbaka, men ser att det planeras bäbisar för fullt! vad häftigt. jag tänker aldrig mer bli gravid, men det hoppas jag att andra runt om mig tänker bli, så att jag får chansen att krama på små nyfödingar framöver

madison har börjat på dagis och jag håller på och startar eget. sviktande självkänsla/självförtroende saboterar lite för mig, vi får se hur det går. har iallafall registrerat domännamn och webbhotell och ritat en framsida till min hemsida, så snart är det nog i rullning, hoppas jag.

oj, vad mycket jag skriver. hur mår ni?!

• Milla med killar
    tacky skrev 2008-08-26 17:11:54 följande:
    hej allihopa. länge sen jag var här nu, knappt nån minns mig orkar inte läsa 300 sidor tillbaka, men ser att det planeras bäbisar för fullt! vad häftigt. jag tänker aldrig mer bli gravid, men det hoppas jag att andra runt om mig tänker bli, så att jag får chansen att krama på små nyfödingar framöver madison har börjat på dagis och jag håller på och startar eget. sviktande självkänsla/självförtroende saboterar lite för mig, vi får se hur det går. har iallafall registrerat domännamn och webbhotell och ritat en framsida till min hemsida, så snart är det nog i rullning, hoppas jag. oj, vad mycket jag skriver. hur mår ni?!
    Heeeej Tacky Kul att se dig!
    Har tänkt på dig...
  • zandrisen
    hej allihopa. länge sen jag var här nu, knappt nån minns mig orkar inte läsa 300 sidor tillbaka, men ser att det planeras bäbisar för fullt! vad häftigt. jag tänker aldrig mer bli gravid, men det hoppas jag att andra runt om mig tänker bli, så att jag får chansen att krama på små nyfödingar framöver madison har börjat på dagis och jag håller på och startar eget. sviktande självkänsla/självförtroende saboterar lite för mig, vi får se hur det går. har iallafall registrerat domännamn och webbhotell och ritat en framsida till min hemsida, så snart är det nog i rullning, hoppas jag. oj, vad mycket jag skriver. hur mår ni?!
    Hej Tacky, inte glömmer man dig heller...

Vad är det för företag?
  • ellenwesterlund

Idag har Kristoffer gått 10-15 steg, jag missade det tyvärr eftersom jag jobbade
    Nu ska vi dra igång projeket få Sebastian att vilja gå också

• Donna69

hur tidigt kanman ge ett barn turkisk yoghurt???

• H  e  l  e  n  a
    Tjena! Låter spännande med eget företag! Berätta gärna mer!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2