• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • H  e  l  e  n  a
    Mum23 skrev 2008-08-25 11:08:30 följande:
    Idag cyklade jag och lämna på dagis *duktig*. Har blivit väldigt förslappad under sommaren. När jag kom hem satte jag Melvin i vagnen och gick en promenad i det fina vädret i 45 min *ännu mer duktig* Stolt över mig sjäv att jag tagit mig i kragen!!
    Gött när man kommer igång igen efter en slapp-period . Säg bara till om du är sugen på att haka på gympapass på Friskis&Svettis nån gång! Det är KUL och man mår så bra Bra också att man verkligen går igenom hela kroppen plus att det både är kondition och styrka :)
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • Mum23
    H e l e n a skrev 2008-08-25 12:16:49 följande:
    Gött när man kommer igång igen efter en slapp-period . Säg bara till om du är sugen på att haka på gympapass på Friskis&Svettis nån gång! Det är KUL och man mår så bra Bra också att man verkligen går igenom hela kroppen plus att det både är kondition och styrka :)

Ja, det är skönt men går trögt den första tiden.

Följer gärna med på ett Friskis-pass någon gångGlad
    Vart brukar du gå någonstans?

• jennsans
    pilliss skrev 2008-08-25 11:36:10 följande:
    Jag kan inte cykla o lämna på dagis. inte lönt. Dagiset ligger 20 sec promenad from att jag kommer ut från trappan Idag var vi o hälsade på på dagiset.kanska komiskt. en man som jobbar där presenterade sej. o jag frågade om han jobbat på "fölet" dagis o fritis tidigare. Det hade han.Han var min "fröken" när jag var mindre Han sa att han kände sej helt plötsligt gammal
    haha sånt är ju kul =) förstår att han kände sig gammal helt plötsligt =)
  • jennsans

haha varit på stan mellan 10 o halv 1 ungefär idag.. kom hem med 1 anteckningsbok o en penna *asg* ska kika lite kläder o skor med mamma i morgon dock =( trist o shoppa (iaf när man inga pengar har) *tycka*

• jelikas

Då var första arbetsdagen avklarad. Var så skönt att jobba. Kommer få en mjukstart och det säger man inte nej till, finns nämligen inte så mycket att göra på min avdelning.

Hade gott kanon på dagis idag trots att Tore vart borta en vecka.
    Ska ta och väcka Tore nu då han fått powernapa en stund. Han somnade redan vid 10 idag och brukar vanligtvis sova mellan 12-14.00.

• misan84

kan knappt tro det är sant... Kalmar polis distrikt  har hittat vår bil Men vi har ej fått veta om den är hel eller om sakerna är kvar men dem har iallafall hittat den sååååå skönt!!! Ska lämna nyckeln till polisen imorgon så dem kan hämta den o gå igenom fingeravtryck mm. så vi får la veta mer imorgon antar jag:) det var fler stulna bilar där med så det är väl en liga då... Men det otäcka nu är att dem har nyckeln o vår adress... Lås byter vi ju men flytta...neeee... vist inte säkert dem kommer hir alls men man har ju tankarna i huvudet.. Men iallafall sååå skönt att dem hittat den. hoppas den är hel bara!!

(¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • misan84
    Beckah82 skrev 2008-08-25 14:12:20 följande:
    Victors kalas igår:beckah82.bilddagboken.se/p/dayview.html...
    Massa härliga bilder ju:) Alvin har alltid så kanon snygga kläder tycker jag sötnosen:)
    (¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2