• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Mum23
    Milla med killar skrev 2008-08-26 14:55:15 följande:
    Ok skönt att höra, min lär väl dyka upp. Ammar du med än, mycket?Det är väl därför min knasar?

Ammar en hel del. Tror att det är därför menseninte riktigt "funkar som den ska".
    Funderar ni på fler barn?

• Milla med killar
    Mum23 skrev 2008-08-26 15:13:27 följande:
    Ammar en hel del. Tror att det är därför menseninte riktigt "funkar som den ska".Funderar ni på fler barn?
    Mmmmm ....funderar än så länge. Just nu är det bra som det är men kanske i framtiden när det lugnat ner sig på makens företag och de små blivit större. Men hjärtat vill alltid....
  • Mum23
    Hur många är vi som ammar?

1. Beckah ammar Alvin ca 2 ggr per dag
    2.Gbgmorsan ammar Melvin mellan 2-5 ggr per dag
  • Mum23
    Milla med killar skrev 2008-08-26 15:19:01 följande:
    Mmmmm ....funderar än så länge. Just nu är det bra som det är men kanske i framtiden när det lugnat ner sig på makens företag och de små blivit större. Men hjärtat vill alltid....

Mmmm....känner igen det. Vill i hjärtat men tror att jag alltid kommer ha ett sug efter fler!

• Milla med killar

2.Gbgmorsan ammar Melvin mellan 2-5 ggr per dag
    3.Millamedkillar ammar Theo*svimma inte nu* 10*per dygn,mycket på natten som är snutt på dagen ca 4-5 gånger.

• Beckah82

Jag svimmar inte Milla visserligen slutade Alvin på natten för någon månad sedan men det är väldigt nyligt som vi dragit ner här hemma. Jag tröttnade på fri amning om dagarna och började säga nej och avleda och sånt. Fram tills för ett par veckor sedan var det runt 10 gånger per dag här med.

Hur många är vi som ammar?

2. Gbgmorsan ammar Melvin mellan 2-5 ggr per dag
    3. Millamedkillar ammar Theo*svimma inte nu* 10*per dygn,mycket på natten som är snutt på dagen ca 4-5 gånger.

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Mum23

Milla:Hur länge ammade du dina andra killar?

• Milla med killar
    Mum23 skrev 2008-08-26 15:36:48 följande:
    Milla:Hur länge ammade du dina andra killar?
    Bra att du inte svimmade Beckah Men man skämms nästan ibland för han är så snuttig. Men jag har alltid kört friammning här med och han har ingen napp eller snutte utan bara tutte...*asg*

Nåja vi slutar väl nån gång här framöver. När båda vill o är redo.

Jag ammade min etta 5 1/2 månad. Hans slutade av sig själv, mer intresserad av mat.
    Tvåan 5 månader.Samma där.
    Trean 9 månader. Jag var slut o orkade med mer nattamning.
    Ja o nu lillgubben vet ni ju
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2