• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • tacky

donna o zelda:

sött att hon härjar också va? sådär låter hon massor. gapar och har sig och pladdrar i ett. men det är inte många ord

• Prinsessan Zelda
    tacky skrev 2008-06-18 22:59:04 följande:
    donna o zelda: sött att hon härjar också va? sådär låter hon massor. gapar och har sig och pladdrar i ett. men det är inte många ord
    isabel later bara ocksa.
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Jessa6

Tråkigt med fotbollen Sverige, men det var inte konstigt så kasst som de spelade och så BRA som ryssarna spelade...Kanske ska byta ut en del i laget.
    Kanske ingen som är intresserad av fotboll här men skriver ändå

• H  e  l  e  n  a
    Jessa6 skrev 2008-06-18 23:11:25 följande:
    Tråkigt med fotbollen Sverige, men det var inte konstigt så kasst som de spelade och så BRA som ryssarna spelade...Kanske ska byta ut en del i laget. Kanske ingen som är intresserad av fotboll här men skriver ändå
    Jag har inte orkat bry mig så mkt denna gången faktiskt, men brukar hänga med i stora mästerskap annars. Sambon lär vara grymt besviken dock. Han hars ett matchen hos en vän och kommer snart hem för tröst!
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • Lindisen81

skönt att fotbollen är över =) nu kan vi börja ha ett familjeliv här hemma igen =)

idag åker jag inez min mamma o min moster till bror min, johan kommer efter imorn. börjar oxå jobba i aug å johan blir hemma.... jag är oxå en som som skött det mesta från mattider, påklädning, rutiner, städning, matlagning osv men ser det som en rätt normal grej då jag är hemma och han jobbar tidig morgon till sen kväll. han får sätta rutiner osv själv, tar väl ett par dagar men sedan ska det nog gå bra.

• Donna69

*asg*

sessan borde va världens yngsta magdansös...mohahahahah

jag döööör. så klockren!!!

• misan84

Här är en till som i stort sett skött allt hemma men nästa vecka börjar jag jobba o pierre går hemma 10 veckor så då blir det andra bullar:) har sagt till han att jag vill ha mat på bordet varje dag när jag sovit klart efter nattpasset:) Man kan ju hoppas hehe.
    nehe nu ska jag till stan o handla det sista till storfesten imorgon huuuuu. börjar bli nervös nu när det kommer så många hihi

(¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • mrsbygg
    tacky skrev 2008-06-18 22:22:25 följande:
    vi hade stor fest planerad med kompisar, men värdparet ligger inne på sjukhus med sonen igen så planerna hänger lite löst för tillfället :/ ser ut som det blir lite knytis här istället. hur mår ni alla mammor? slutkörda såhär mot slutet av första året?
    slutkörd? haha bara ett ynka mellan namn i min värld just nu.
    Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis Bf 080710
  • mrsbygg

Bara min karl som är vettig å hjälper till här hemma?
    Hursom så har han gått på semester nu i 5 veckor, sen kommer han ta ut FP i 3 veckor med bebis! så han är hemma tills början av sep. nu

Han har tagit över en hel del här hemma nu så jag får lite mer vila inför nästa förlossning, vilket jag hoppas är jäkligt snart. har så jävla ont i fogarna nu så d är skrattretande..

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis Bf 080710
  • Donna69
    mrsbygg skrev 2008-06-19 08:17:41 följande:
    Bara min karl som är vettig å hjälper till här hemma?Hursom så har han gått på semester nu i 5 veckor, sen kommer han ta ut FP i 3 veckor med bebis! så han är hemma tills början av sep. nu Han har tagit över en hel del här hemma nu så jag får lite mer vila inför nästa förlossning, vilket jag hoppas är jäkligt snart. har så jävla ont i fogarna nu så d är skrattretande..
    nä, har oxå en guldman....förstår inte varför inte alla är det??
    vad kan va viktigare än sin familj o sitt hem?

meka bil? supa? polare?

näpp...nada...tycker jag iaf
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2