• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Halvblod

Midsommar blir i Kollo med ett annat par, tyvärr har dom "bara" bebis i magen så Leia får vara ensamt barn iår.

• Jessa6

Midsommar hos mina föräldrar på middagen, sen bröllop kl 14, bara i grannens trädgård och sen firar vi med kompisar på kvällen, kommer att vara 15 personer då.

• Vos
    Donna69 skrev 2008-06-18 16:50:34 följande:
    midsommar blir med vos
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • L2K

Vi firar midsommar med både mina och Tonys föräldrar, hans syster med familj och min bror med familj. Och en hel bunt med andra människor som kommer ut till klubbholmen. Både Tony och jag och även våra mammor har vuxit upp med den traditionen så det känns ganska bra att föra det vidare till ytterligare en generation.

Det blir sill-lunch, klädning och dans runt stången, gemensam fika och till kvällen är det dans på dansbanan. Så nu hoppas vi bara att Emilia tänker sova den kvällen. Har varit lite si och så med sömnen ett tag...

Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och Emilia -07
  • mrsbygg

midsommar blir nog inte speciellt tror jag.
    får la se om vi blir inlagda med sam igen.
    hans mage har ballat ur igen, troligen har han fått tillbaka den där knepiga bakterien som han hade förut..min lilla plutt...
    ska försöka få enläkartid imorrn så man kan lämna lite skit prover..

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis Bf 080710
  • Lindisen81

på midsommar är vi hos bror min. jag mamma inez å moster åker imorgon, johan kommer med tåg på fredag efter jobbet. s¨vi firar med lite sill-lunch sedan kollar vi på midsomamrstång + dans på kvällen blir det lugnt med sova för barn och xbox för vuxna =)

• MissHeaven

vet att vi har pratat om det förut men - tips på födelsedagspresent?? HJÄLP!!

• H  e  l  e  n  a
    MissHeaven skrev 2008-06-18 20:58:34 följande:
    vet att vi har pratat om det förut men - tips på födelsedagspresent?? HJÄLP!!
    trehjuling?
    pool?
    solskyddskläder (kanske han inte fattar vitsen med iofs )?
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2