• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Donna69

Prinsessan Zelda skrev 2008-06-18 13:50:46 följande:

vi ska ha ett kalas for slakt och ett barnkalas (vanner med barn).
    aahh...det va så jag menade..alltså vänner MED barn. inte bara våra vänner utan hennes babypolers...*asg*

tack zelda
  • Lindisen81

ang kalas så har vi nog inte en aning. OM köket blir klart så blir det kalas med vänner + deras barn... några stycken sådär kanske... om jag orkar... sedan en annan dag kommer släkt... är köket inte klart bjuder vi hem farmor o farfar så är vi hos mormor... orkar inte riktigt med kalas, är väl lite ego kanske. men Inez har ju inte sååå stor koll ännu på vänner + presenter + födelsedagar så för hennes skull är det ju inget måste. så summan av det jag försöker förklara är; KÖK KLART = KALAS (ett för familj ett för vänner OM jag orkar) KÖK INTE KLART= liten tårta bara hos mormor =)

• Donna69
    Lindisen81 skrev 2008-06-18 14:00:31 följande:
    ang kalas så har vi nog inte en aning. OM köket blir klart så blir det kalas med vänner + deras barn... några stycken sådär kanske... om jag orkar... sedan en annan dag kommer släkt... är köket inte klart bjuder vi hem farmor o farfar så är vi hos mormor... orkar inte riktigt med kalas, är väl lite ego kanske. men Inez har ju inte sååå stor koll ännu på vänner + presenter + födelsedagar så för hennes skull är det ju inget måste. så summan av det jag försöker förklara är; KÖK KLART = KALAS (ett för familj ett för vänner OM jag orkar) KÖK INTE KLART= liten tårta bara hos mormor =)
    bra summering
  • jennsans

har ju kalas i morgon =) tror det blir iaf.. han är feberfri sedan igår kväll.. äter dock inte så mycket än..

nåra av hans kompisar med mammor kommer vid 1 tiden sen lite familj o släkt på kvällen.. ev min familj på fredag då vi ändå kommer va med dem hela helgen då..
    får se lite under dagen vad vi tror han orkar.

gör det enkelt för mig o bjuder på kladdkaka o glass

• misan84

Vi ska ha släktkalas ena dagen och han babyvänner en annan dag:) sen kommer våra bästa kompisar på släktkalaset är bara 2 hehe:) o sen på kvällen där blir det lite vuxen fest o då bjuder vi några fler:)
    Håller på o dona inför midsommar blir ju så mycket folk att jag vet inte var alla ska sitta haha. Synd att det inte bli toppen väder så man kunde vara ute:) men kul som attans ska det bli.

(¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • mrsbygg

Just fan kalas snart...mjaaa beror på.
    Ligger jag inte på bb så blir det nog kalas, annars får vi ta det senare.

Men det blir bara släkt, våra vänner har inte skaffat nå barn än så det känns meningslöst att dom ska komma haha..

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis Bf 080710
  • Lindisen81

fan va dyrt det va å flyga till prag då!!!! här ska man hitta billig flygresa så är det ju skitdyrt. blä

• H  e  l  e  n  a

Vi ska också ha två ettårskalas - ett för släkten och ett för vännerna .

Tänkte göra tårtor med jordgubbsmousse och dumlefluff! jag är INTE bakarsorten, så jag får väl öva nån gång innan kanske

Tänkte skriva "ESKIL 1 ÅR" på tårtan med ex. jordgubbsglasyr. Nån som vet hur man får till det på ett snyggt sätt?

(¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2