• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • mrsbygg
    Donna69 skrev 2008-06-19 09:16:05 följande:
    är det bestämt alltså att ni ska köpa bilen??? iom parkeringsplatsen...?
    ne. men d är piss svårt att få parkering så vi måste ställa oss i kö..
    såklart va den tanten sjuk så hon skulle ringa upp på måndag..
    urk kommer bli en dyyyyr helg om vi köper bilen hehe. då måste vi stå på gästparkeringen som kostar massa med pengar suck..
    Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis Bf 080710
  • Jessa6

Tilläggas ska att vi har ju jobbat 50% var nu så då har vi delat på sysslorna. När jag var hemma tig jag hand om det.

Det där med parkering är knivigt, vi står på kommunens platser men betalar 1250 kr på två år så betalar vi bara 1,5 kr timmen den tiden vi står. Annars kostar det multum eftersom vi bor i centrala Halmstad. Jag jobbar ju på en fastighetsförvaltningsfirma ibland och väntetiden där kan vara uppmot flera år....

• mrsbygg
    Jessa6 skrev 2008-06-19 09:35:38 följande:
    Tilläggas ska att vi har ju jobbat 50% var nu så då har vi delat på sysslorna. När jag var hemma tig jag hand om det. Det där med parkering är knivigt, vi står på kommunens platser men betalar 1250 kr på två år så betalar vi bara 1,5 kr timmen den tiden vi står. Annars kostar det multum eftersom vi bor i centrala Halmstad. Jag jobbar ju på en fastighetsförvaltningsfirma ibland och väntetiden där kan vara uppmot flera år....
    jobbigt...

här finns juh både garage och uteparkering till själva husen! så det är det vi ska ställa oss i kö på om d nu är någon kö. är nog mest kö till garaget.
    men vi ska inte ha garage så jäkla krångligt å trångt där nere så bilen vi kikat på skulle inte få plats om vi fick "fel" parkerings plats..
    här kostar parkeringsplats drygt 500:-/mån genom föreningen..
    Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis Bf 080710
  • Lindisen81

många barn här går redan, men Inez har precis börjat stappla sig framåt med gåvagnen =)

• Jessa6
    mrsbygg skrev 2008-06-19 09:40:07 följande:
    jobbigt...här finns juh både garage och uteparkering till själva husen! så det är det vi ska ställa oss i kö på om d nu är någon kö. är nog mest kö till garaget.men vi ska inte ha garage så jäkla krångligt å trångt där nere så bilen vi kikat på skulle inte få plats om vi fick "fel" parkerings plats..här kostar parkeringsplats drygt 500:-/mån genom föreningen..
    Ja det är ungefär samma som här, min syrra bor ett stenkast ifrån och har garage, kostar 475 kr i månaden.
  • Donna69

vi har gratis parkering...nästan...

• jennsans
    Beckah82 skrev 2008-06-18 22:42:17 följande:
    lilla augustibebisen ja
    ja det var ju menat så
  • jennsans

H e l e n a skrev 2008-06-18 22:45:07 följande:

Oj! Skrev jag nåt dumt till dig nu, jennsans? Känner mig jättekorkad just nu!
    absolut ingen fara! hade kanske varit annat om han mått dåligt nu är han ju som vilken som helst
  • jennsans

vi har gratis parkering =) hemma på gården =)
    (fast vi har ett garage som ingår i hyran med) har dock aldrig haft bilen där haha

• jennsans

ja idag fyller lillskrutt ett år.. helt sjukt vad tiden gått fort!! o lite hår börjar han få med

hoppas matvägran börjar släppa lite nu.. fick i han 1 dl gröt o litwe yoghurt idag håll tummarna!

blev spamming från min sida nu

hoppas ni alla får en bra dag! ska jag försöka få =)
    kramisar

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2