• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Lindisen81

jodå, min karl är nog den bästa man kan önska, alla borde få ha den underbara jag lyckats fånga =) grejen är den att jag valt själv att dra det stora lasset hemma då han jobbar så sjukt jobbiga tider. Han ger mig mer än gärna fotmassage, badar mina fötter å smörjer dem, hehe. min gos

• Milla med killar

Hm... jag sköter med allt här hemma för min man har just blivit delägare i en datafirma och jobbar 15 timmars arbetspass. Jag brukar skoja och säga att jag vet hur det är att vara ensamstående med fyra barn nu. Men vi har alltid hjälpt åt förr. Inget att bråka om tycker jag. Den som är hemma tycker jag ska ta hand om hushållet mamma eller pappa
    Efter 15 år tillsammans så har vi redan rett upp sånna här saker om vem ska göra vad så det är helt ok från bådas sidor.

• Beckah82
    Donna69 skrev 2008-06-19 08:33:49 följande:
    nä, har oxå en guldman....förstår inte varför inte alla är det??vad kan va viktigare än sin familj o sitt hem?meka bil? supa? polare?näpp...nada...tycker jag iaf
    Har ingen guldman själv men försöker forma två stycken inför framtiden Hoppas bara de hittar tjejer som förtjänar det
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Milla med killar

och...han är med världens underbaraste, får massage varje kväll i soffan, älskar han mer än någonsin så nöjd!!

• Lindisen81

Milla med killar skrev 2008-06-19 08:50:27 följande:

och...han är med världens underbaraste, får massage varje kväll i soffan, älskar han mer än någonsin så nöjd!!
    har du oxå en sån =) jag sätter mig bara tillrätta så e han där me sina händer å reparerar mig, det är värt mycket det =)
  • Milla med killar
    Lindisen81 skrev 2008-06-19 08:51:31 följande:
    Milla med killar skrev 2008-06-19 08:50:27 följande:
    har du oxå en sån =) jag sätter mig bara tillrätta så e han där me sina händer å reparerar mig, det är värt mycket det =)
    Ja.. det är det. Han tar hand om en trött kvinnas värkande kropp
  • Jessa6

Ingen massage här men det spelar ingen roll, vi delar mycket lika på hushållsarbetet och allt med Elias, han är inte rädd för att ta i lite extra och är i stort sett mycket piggare än vad jag är. Han behöver verkligen ingen sömn så ibland på söndagmornar tar han Elias ut på promenad så får jag sovmorgon Är så skönt ibland, helst när ungen inte ville sova på nätterna och när han jobbar tar jag allt på nätterna så klart. Nu äntligen har Eias kommit in i en bra rytm och sover hela nätter, är så skönt!!

• mrsbygg

jag har tatt hand om d mesta när han jobbar. men nu när han är hemma så tar han över!

nej nu ska jag ringa å fixa parkeringsplats på nå vänster! sen vänta på att bil gubben ringer å säger att dom fått in bilen så vi kan åka å kika!

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis Bf 080710
  • Donna69

är det bestämt alltså att ni ska köpa bilen??? iom parkeringsplatsen...?

• veronicaq
    Beckah82 skrev 2008-06-19 08:49:35 följande:
    Har ingen guldman själv men försöker forma två stycken inför framtiden Hoppas bara de hittar tjejer som förtjänar det
    samma här,-)
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2