• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • H  e  l  e  n  a
    tacky skrev 2008-06-18 22:39:48 följande:
    helena: verkligen skillnad från första året med första barnet. det var så jobbigt och tungt tyckte jag. sömnkrångel och depression. det här året har varit helt jävla underbart, för att vara ärlig. vilken unge vi har fått, vilken lycka med två fina tjejer. MEN, jag är slutkörd ändå. smalare än nånsin och BITTER för att jag gör allting hemma. jag vill åka på spa i en vecka och tänka långa tankar!vi skulle slå ihop oss och åka på sparesa ihop. bli ompysslade och nostalgiska och få sakna våra ungar lite. vad sägs?
    När går tåget?

Men varför gör du allt hemma?

Härligt förresten att du haft ett kanonår!
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • Beckah82
    jennsans skrev 2008-06-18 22:36:06 följande:
    om nästan exakt 18 timmar för ett år sen kom alexander ut.. om dryga 6 timmar för 1 år sen så gick vattnet.. oj oj oj så mycket tankar det varit den sista tiden..
    lilla augustibebisen ja
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • H  e  l  e  n  a

Oj! Generad Skrev jag nåt dumt till dig nu, jennsans? Känner mig jättekorkad just nu!

• Nymne

Idag var pojkvännen på BVC För Första Gången med Tristan. Ok, han har jobbat järnet fram tills nu, men ändå. Det blev jag som tog huvudansvaret hela tiden. Det blev jag som packade väskan så fort Tristan ska någonstans, som håller reda på vad och när han ska äta, vad han ska ha på sig. Blir tillfrågad hela tiden om nästan allt och så vill jag bara skrika; tänk själv! Är jag så himla noga att pappan inte vågar fixa det själv för att han är rädd för att göra fel? Det är dags för pappaledig nu, så vi får se hur det går...

• tacky

nymne: skönt att han ska vara pappa"ledig" nu. kommer inte krävas många dagar innan han inser vilket slit det är.

helena: jaru. jag är snabbare helt enkelt. och magnus har vant sig. det är verkligen mot mina principer och jag hatar det! tror det började med att vi fick in myror i januari. hålls köket inte kliniskt rent så får vi fler och jag står inte ut med det helt enkelt. men jag är sur på honom, som fan!

alla: madison dansar med sin storkusin:

• H  e  l  e  n  a

*nu föll polletten ned* Sorry!

• Prinsessan Zelda

midsommar... hmmm... ar det nu pa fredag?? ja, vi e ju i usa och inte blir det mycket firande da, he he. men vi ska val grilla och umgas med far min

jag tycker det varit ett mysigt ar. snart tillbaka till verkligheten, ska borja jobba i mitten av aug, da ska sambon vara hemma till jan.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • H  e  l  e  n  a
    tacky skrev 2008-06-18 22:51:25 följande:
    nymne: skönt att han ska vara pappa"ledig" nu. kommer inte krävas många dagar innan han inser vilket slit det är. helena: jaru. jag är snabbare helt enkelt. och magnus har vant sig. det är verkligen mot mina principer och jag hatar det! tror det började med att vi fick in myror i januari. hålls köket inte kliniskt rent så får vi fler och jag står inte ut med det helt enkelt. men jag är sur på honom, som fan! alla: madison dansar med sin storkusin:

Vet hur det är att vara snabbare . Även om A varit hemma mkt med Eskil är han fortfarande rätt tafatt och långsam vad gäller det sk "barnarbetet" (ja, du förstår vad jag menar) kan jag tycka (försöker att inte säga det högt ). Som tur är är han bra på att städa och när jag ex lagar mat gör han nåt annat vettigt.
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2