... Född: Juli 2007 ... 2
grattis alexander!!!!
grattis alexander!!!!
I går hade vi en trevlig midsommar, det som var ganska kul var att Elias ville inte ha sin egen mat, totalvägrade. Han ville ha sill och potatis. Åt för fulla muggar!! Sill, potatis och grädde....Magen har inte reagerat så det gick ju bra, sen åt han jordgubbar, tårta, spättekaka eller vad det heter...Han var så nöjd att han fick äta vår mat!!
Fick precis ett meddelande av min syster igen, de var på väg in till akuten igen för hon blödde igen Usch vet inte om varken hon eller vi runt om pallar med ett missfall nu, HOPPAS, HOPPAS att det inte är någon fara...
tacky: Usch ja det är så himla jobbigt känslomässigt. Hon skickade ett meddelande i natt och sa att det var ok, blödningen kunde komma från livmodertappen nu när det bildas så mycket nya blodkärl. Men hon ska åka till sin egen bm i veckan och se vad hon säger om det. Hon får ju en massa extra koller och så nu eftersom hon hade sån otur förra gången. Hoppas allt går bra för din syster denna gången, jag håller alla tummar och tår för henne och hennes lill*
Oj vad många är sjuka, krya på er små barn!
Jag var på Bio i går "Sex and the city" I love den serien!!! Och filmen var kanon. lite lipig och mycket skratt, Samantha Jones är ju super!!
Ang försäkringar har vi Trygg&Hansa, är genom mitt fack, lite billigare då, annars kan de vara rätt dyra men vi är nöjda.
Elias fick en liten stol med en prins på, den gilalr han mycket nu, grejar och stökar med den. Lite stor för att sitta på än. Det var en bra doppresent tycker jag.
Är här, har precis ätit och ska snart gå in till stan, ska fota Elias i dag i studio. Ska bli kul, hoppas man får bra foton med bara..
Tycker också att man har fött om man tagit ks, man kanske inte har fött vaginalt men det var det inte snack om heller, men man har fött hur man än har gjort.