• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

hmmm FÅR man efterlysa kläder härinne ;) missade just två aauktioner på tradera o jag bara MÅSTE ha såna :(

• Emmsan
    jacao skrev 2008-06-02 19:10:01 följande:
    Ja, du kan ju alltid fråga om det är någon som vet var de finns?
    jag bara måååste ha gul randig katvig body + babyhjälm :( har byxorna så nu e jag desperat ;)
  • Emmsan
    ängeln83 skrev 2008-06-02 19:27:49 följande:
    Årets gula Katvig?
    oj hur vet jag vilken det är är det olika gula ränder må tro ... springer o kikar
  • Emmsan

dessa är det men nu när ni säger det så köpte jag ju dem när jag blev gravid förra hösten :( men vad tror ni att det är för skillnad på årets gula o dessa?
  • Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-06-02 20:17:17 följande:
    Den gamla till vänster och den nya till höger. Den gamla är lite med citrongul och den nya lite mer åt de orangea hållet
    tusen tack:) då fortsätter jakten på hjälmmössan
  • Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-06-02 20:22:00 följande:
    ja, saker kommer från världens alla hörn! Hoppas på att få se den på sen.
    hm han har ganska stor huvud så jag får nog ta den där stl 68 74 .. o jag missade en ny på tradera som gick för 43 kr idag  tjurar :(
  • Emmsan
    loveliva skrev 2008-06-02 20:28:47 följande:
    Emmsan- Har du provat kaninsuiten? Tänkte om den är gigantisk, eller om man vågar prova den på Hilda, fast hon drunkar säkert i den....
    haha nej men jag e suuugen men han måste bada först luktar kräk bläää
  • Emmsan
    loveliva skrev 2008-06-02 20:38:16 följande:
    Ja, här är en till som luktar kräk Synd vi inte bor nära varandra, då hade Hilda & Melker kunnat bada tillsammans
    jamen det är ju "bara" en timmes bilfärd ;) hahaha
  • Emmsan

åhh nu har jag snart gått igenom varenda nätbutik efter en gul randig katvig mössa (babyhjälm) snart ger jag upp :(

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10