• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

tack för avr igen ang katvig :) o så kommer nästa fråga har varsin t shirt från såfolk till killarna o tog större storlekar än vad de har i sina andra kläder de sitter bra o kan ha dem nästa år oxå.. men nu hittar jag långärmade på rean men i deras aktuella stl dvs 98/104 o 110/116 är de normala i storleken som långärmat eller ska man gå upp??

• Emmsan

ni skriver ju för mycket så nu orkar jkag inte läsa ikapp om jag fick ngt svar på min småfolks fråga är de normala i storleken på sina långärmade eller ska man gå upp en stl?

• Emmsan

tackar hittade bara deras aktuella stl på rean så då slår jag till ;)

• Emmsan

puh märks at man haft semester skickade precis iväg en dunderbeställning från poppilopp på 1500 men jag fick ändå 9 plagg från småfolk e sååå nöjd ;) vill ha hem det nu oxå bara brukar de va snabba???

• Emmsan
    Preggi skrev 2008-07-13 13:32:33 följande:
    Hallå!ÄR det nån här? Jag sitter med beslutsångest, nån som vill hjälpa mig.Mina molobyxor jag beställde på poppilopp var slut och jag ska välja nåt annat istället. Är inne på nån av de nedsatta småfolks långärmade t shirts. Vilken tycker ni skulle vara fin till min 3 åriga P? Vilken härlig beställning!! Sånt kan ju få en glad länge...
    jaa man blir glad av o handla lillbror fick tre bodysar o småkillarna fick 3 tröjor var brukar annars köpa likadana till dem men attans alla va så fina så denna ggn köpte jag olika till dem bara för at få alla modeller hahah
  • Emmsan
    Elaizans mamma skrev 2008-07-13 18:23:28 följande:
    hej,finns det någon vänlig själ som kan förklara för mig hur man handlar på trendsales.dk? har reggat mig och så....tack på förhand !
    vill oxå veta ;)
  • Emmsan
    Tildamamman skrev 2008-07-13 19:05:58 följande:
    Go kväll, go kväll!Här händer inte så mkt just nu Ängeln. Jag är mkt trött efter gårdagens grillfest . Mannen håller jus tnu på att lägga färdigt köksgolvet. Så ett problem...Jag har upptäckt att en ägare till en "danskbutik" säljer plagg på Tradera under sitt egna namn. MEN om plaggen inte går tillräckligt högt budar hon hem de i sin sambos namn. Detta känns sååå fult!!.-[ Jag förstår att det kan vara tufft med egen affär, men detta gör att jag helt tappar lusten att handla där. Men ska jag anmäla till T, eller vad tycker ni?
    tycker def du ska anmäla samt tala om för oss vilket nick hon har för vem vill betala mer för att hennes gubbe stissar priserna :(
  • Emmsan
    Preggi skrev 2008-07-14 00:08:07 följande:
    Åh, nej nu lurade du in mig där.. Får se hur det går med att inte shoppa då..
    hon har lurat in mej i det träsket oxå.. prova inte då är du heeeel såld
  • Emmsan

mm synd om mej   men denna månaden blir det inget vv här shoppade loss p åsmåfolk idag.. men jag har varit inne på vv 3 ggr idag o lagt lite i korgen för att känna känslan hahaha.. usch säg inte att kvaliten e ojämn :( så synd på mjuka fina kläder

• Emmsan

åhhh är det ngn som har "snubblat" över en katvig velour jacka i stl 110 el 116 skriiik högt :)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10