• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-08-03 14:07:57 följande:
    Tack.. Så synd att jag inte hann handla för jag hade precis hittat jättefina tapeter och jag hann inte skriva ner vad de hette ens..
    nästan alla tapeter finns ju på internet kanske du kan kolla ut dem där först o sen åka o se dem live lite lättare än at bläddra i alla miljoner tapet böcker ;)
  • Emmsan
    alex 07 skrev 2008-08-03 19:25:12 följande:
    Jag frågade för en vecka sedan och fick till svar 20-21 ca. Mina första går ut idag mellan 20-21 och det ser bra ut
    den absolut bästa tiden är som ni säger söndagar när alla barn har lagt sig o mammorna får en stund över ;) dvs ikväll ca 20-21
  • Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-08-03 19:50:30 följande:
    Precis. Söndagar är bra, lördagar inte lika av naturliga skäl. Runt BB och lön är bra. Men jag lägger alltid ut runt 20-21. Då har folket tid att sitta framför datorn. Sen är regn bra för affärerna
    mm men tycker ni att tradera har kommit igång än efter semestrarna?? har hrmmm en o en halv sopsäck med pop kläder jag gääärna vill bli av med (ingen annons) konstigt här blev det nästan bara danskt i garderoberna
  • Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-08-03 20:01:43 följande:
    Nja, mina gick sådär nu. Men vädret påverkar också. Själv kommer jag vänta ett par veckor till tror jag. Har samlat på mig lite saker.
    mm jag oxå typ 311 vinterkläder allt smått från melker ska bli sååå kul att få shoppa nytt
  • Emmsan

åhh e sååå glaaaaad inatt hittade jag en molo lamm tröja till lilleman på matador.. så nu börjar bara jakten på matchande byxor snääääälla om ni ser ngr skrik högt ;)

• Emmsan

BUTTELINA!!!! jag fick tag i 80 i tröjan så stl 74 eller 80 på en byxa kanske spelar ingen roll om det är de med stjränorna eller lammen ;)

• Emmsan

halooooj vår malmö rea närmar sej vill handla villervalla o danskt såklart men har glömt vilka affärer ni tipsade om?? plllease hjälp vill ju inte missa nån ;)

• Emmsan
    Buttelina skrev 2008-08-06 12:11:54 följande:
    bombom- molo, katvig esl   st knuts torgajabaja- småfolk, småfolk, småfolk gågatanluckylittleme- småfolk, molo hamnen (l turning torso)harmonibarn molo, nanoou villervalla (nu till hösten) katvig gågatanuni- villervalla vid kronprinsen
    ok rätta mej om jag har fel ;) bombom ligger på st knuts torg? ajjabajja på gågatan? harmonibarn oxå gågatan o uni vid kronprinsen? hahahahahah
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2008-08-06 15:34:37 följande:
    86/92 stort! men funkaremmsan: underbara tjocka goa lilla grabben i fiiina bilsuiten sååå jäkla go han är! vill äta upp hans goa kinder
    hahah ja han är GODIS men många veck o tvätta blir det.. du skulle se "alla" hans lår
  • Emmsan

BUTTE!! glömde fråga ;) du har inget tips på en "romantisk" restaurang oxå där man kan ta med sej en tjockis i vagn

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10