• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-12 00:11:23 följande:
    ta den med snören inte hjälmen om du ska ha den till hösten... den finns nog bara i mini storlekar. dom med snören är stora i storleken
    toppen.. eftersom jag e nybörjare tror jag att jag slukar rea sidan allt e ju "nytt" för mej ändå ;) hur är kvaliten`håller sej färgen o så
  • Emmsan
    jompa skrev 2008-06-12 15:08:37 följande:
    Kan funka La in bild på nya tröja från Linas fönster, så fin den är, men nu vill jag har den turkosa.
    hmm vad är det här linas fönster alla pladrrar om ??
  • Emmsan
    jompa skrev 2008-06-12 15:22:22 följande:
    De hade 50% på valfri vara en dag förra veckan då slog vi till på Småfolk så klart
    är et en webbshop?
  • Emmsan
    ängeln83 skrev 2008-06-13 13:28:47 följande:
    Nova Star jeansen är favorit jeansen här hemma, lite stela i början kanske, men efter några tvättar så är dom mjuka och sköna.
    måste bara tillägga ang NS jeansen jag ääälskar dem men... för livliga,klättriga barn som tex leker på dagis e de inge vidare :( de får lite svårt att dela på benen när hänget är där tex när de ska slänga över benet på en cykel el liknande.. men till fint är de lovely mina har 3 par var ;)
  • Emmsan

nä jäklar vi har 4 par var  ni ser I love them ;)

• Emmsan

haloojsan.. vi döpte vår lillkille igår o av sin mormor fick han valfri vinter overall m tillbehör dvs mössa o vantar.. men åhh vilken ska man välja finns molos fina overaller i smått? han kommer att va 7 mån i november?? eller kan ni rekommendera ngt annat märke?

• Emmsan
    mortillsju skrev 2008-06-15 23:41:54 följande:
    Vilken bra mormor! Om du vill ha en riktigt vinteroverall (ej fleece, lurv) så är väl Molos minsta i 80? Men om din gosse är större i formatet kanske den inte är så dum? Vad jag vill minnas är att de anpassat storlekarna förra hösten så de är mer normala i storlek i alla fall.
    jaa hon e bra :) ja han är ju ganska stor bebis så kanske en 80 kan gå.. men men får väl vänta o se hur mycket han växer! när mormor betalar behöver man ju inte jaga rea
  • Emmsan

någon som har en bra bild på sitt barn i katvigs velourjacka??

• Emmsan

tack för fina bilder på katvigs velour jacka.. tvekar lite m storleken till mina stora killar bara de har ju 104 o 110 i vanliga fall o det är de enda storlekarna jag har hittat så nu hoppas jag på att ni säger att de är ngt stora i storleken???eller?
    samt vaaaaaaar hittar jag molos nya fina "regnbågskläder"???????

• Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2008-07-12 11:42:54 följande:
    Haha jag som inte skulle köpa fler suits www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=6837...www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=6837...www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=6837...www.tradera.com/auction/auction.aspx kunde ju bara inte låta bliiii
    haha men KAN man ha för många??? tycker det är toppen för då kan även Tomas klä på lillen utan att behöva matcha ;) vill ha fler jag oxå 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10